Gå til innhold

tynn lyd på nokia 6600 mp3?


Anbefalte innlegg

Har installert ultra mp3 på min nokia 6600 det fungerer fint bare det at det finns jo ingen bass??!! Noen som har hatt det samme problemet?

Vet det er bare mono på 6600 men jeg har hørt bedre lyd enn dette før.. f.eks radioen på 6510. og det var jo til og med RADIO m/bass

 

Er det handsfreen min som er ødelagt eller kan det være kontakten på telefonen.

Kan det være en software feil?

Jeg bruker den standar hf fra nokia med dobbel øreplugg(mono)

Har testet både mp3 og wav. filer men den bassfrie lyden er den samme.

 

Hadde vært kjempefint om noen hadde et svar på dette problemet.

 

ps. har tips om åssen du kan få tak i forskjellig software til 6600 til den som kan hjelpe meg med problemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte meg en 3 pack med handfree og en hun minijack mono på clas ohlson og mekka meg en slags overgang.

 

Fiksa det sånn at det forsatt hang en mic på handsfree settet men høytalerene er bytta ut med Koss Porta Pro hodetelefoner.

 

Lyden er helt klart MYE bedre, men det er MONO og telefonen klarer ikke drive hodetelefonene på fullt volum

Lenke til kommentar

Hvis man absolutt må høre MP3 med god lyd, så er nok ikke en telefon det beste kjøpet.

 

Akkurat som man ikke går ut og kjøper seg en ny heisekran fordi den kommer med innebygget telefon.

 

En dedikert MP3-spiller gjør nok jobben langt bedre enn en telefon :D

Endret av jendor
Lenke til kommentar
Har installert ultra mp3 på min nokia 6600 det fungerer fint bare det at det finns jo ingen bass??!! Noen som har hatt det samme problemet?

Vet det er bare mono på 6600 men jeg har hørt bedre lyd enn dette før.. f.eks radioen på 6510. og det var jo til og med RADIO m/bass

 

Er det handsfreen min som er ødelagt eller kan det være kontakten på telefonen.

Kan det være en software feil?

Jeg bruker den standar hf fra nokia med dobbel øreplugg(mono)

Har testet både mp3 og wav. filer men den bassfrie lyden er den samme.

 

Hadde vært kjempefint om noen hadde et svar på dette problemet.

 

ps. har tips om åssen du kan få tak i forskjellig software til 6600 til den som kan hjelpe meg med problemet.

er så lei av all klagingen om 6600 og mp3.

 

for å sette det på spissen blir det det samme som om jeg hadde satt en antenne på ipoden min og forventa at den skulle være en mobiltelefon på lik linje med en dedikert telefon.

 

folk blir aldri fornøyd nå til dags..

 

jeg har ipod 3g, iriver 256mb og 6600 og trives med det. bruker forresten 6600 til å ringe og skrive meldinger. fantastisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...