Gå til innhold

Østby Data saken - fortsettelse -


Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Gadd ikke lese alt her nå, men fyren fikk jo kanon reklame da.. :)

Og i tillegg så må han jobbe 24 timer i døgnet endel dager (ikke tro at han kan si klokka 16 at "nå er jobben ferdig for i dag"), motivasjonen for å drive videre er selvsagt betydelig svekka, han taper inntekt og har det generelt veldig kjedelig for tida. "Reklameeffekten" ved at 500 griske sjeler har prøvd å utnytte en tabbe på det groveste er nok større enn noen tror samt at det økonomiske tapet (som han lider uansett om han sender ut varene eller ikke) trolig er langt større enn de inntektene som blir generert grunnet dette.

 

Ser at noen sjeler som er bitre og sure over at de ikke får sine TB med diskplass og at drømmen om en clusterløsning i stua gikk i vasken kommer med noen tragiske konspirasjonsteorier her om at det er PR stunt osv. Må si at man er ikke spesielt oppegående dersom man faktisk tror at noen vil gjøre noe slikt for å få god PR, men det finnes jo dem som tror The Matrix eksisterer også da...

 

Men for all del folkens, dere kan jo føre saken til f.eks forbrukertivstutvalget (først må forbrukerrådet megle og der kan dere bare stå på krava). Skal nok se at dommen der vil slakte dere totalt.

Endret av Anders Leipsland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som mange andre har skrevet før meg nå, hvis dette sjedde hos mpx, komplett osv hadde folk stått på sitt å krevd varene..

Hvorfor skal vi ikke gjøre dette med østbydata da?

Hvorfor skal vi gjøre forskjell på webshopene, uansett om de er små, store, gamle eller nye?

 

PS! Bare en mening.. så ikke klikk på meg nå da..

 

PS2! Bestillte et par pc'er og en disk selv jeg...

En kjapp sjekk ligningen til denne karen som driver Østby dat viser at dette en en 23 år gammel gutt med lav inntekt . anntagelig ikke fått seg jobb og så skapt sin egen igjenom Østby data. Og den vil flere av dere ta ifra han

Lenke til kommentar

Må inrømme at jeg ikke har tatt bryet med å lese hele tråden(e)

 

Et lite tips til alle som ønsker å gå videre mot Østby data, les om OSL saken og tenk dere om en gang til. Holdt på å le meg skakk når jeg leste om det, selv om det er tragisk for de involverte.

 

Dersom loven ikke har endret seg stort siden jeg gikk på skolen så har du mer eller mindre tapt med en gang man selv skjønner at det er snakk om en feilprising. Og tilbud som DM, Avisannonser o.l. er på ingen måte binnende for selger, det er en oppfordring til at du tar deg en tur i butikken og tilbyr å kjøpe produktet for angitte beløp, selger må i så fall akseptere dette. Jeg vil anta at loven også vil dekke webshop på samme måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...