fudun Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Skal kjøpte meg et svart Aopen H600B tower og en dvd brenner av noe slag. Den webshoppen jeg skal bestille fra ser ikke ut til å ha noen svarte brennere eller custom fronter til brennerne. Hva finnes egentlig av sånt? Lenke til kommentar
fudun Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Eller hvordan blir det hvis man lakker selv? Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Demonter brenneren først så du har kun selve fronten og lakere. skal da virke fint det... Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Demonter brenneren først så du har kun selve fronten og lakere.skal da virke fint det... Som sagt, demonter fronten, vask denne i rødsprit, sray på i tynne lag. Ikke legg på for mye om gangen for hvert lag. Ser meget bra ut. Pass på at du får en "halv blank" lakk. Lenke til kommentar
fudun Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Takk begge to. Prøver meg nok på det. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 har selv en hvit liteon dvd brenner.. Noen som kan anbefale hva slags lakk jeg skal bruke ? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Her har de sorte fronter til blant annet Lite On Edit: Sorry, ser visst ikke ut som om de har til Lite On Endret 29. januar 2004 av Villmink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå