Titanstig Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Er det noen særlig forskjeller på å kjøpe et sett med 2stk 256MB RAM kontra det å kjøpe 1 stk. 512 MB RAM ?? Tenkte meg i prisklassen rundt 1.000,- Jeg skal bygge PC, og det blir antageligvis 478-sokkel og P4 2.8. Kanskje HK blir Abit AI7 eller ASUS P4P800/Deluxe. Noen anbefalinger av minne? Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Det blir en liten ytelsesøkning ved å kjøre dual RAM. Anbefaler deg å heller kjøpe en 512MB brikke for så å kjøpe en til ved en senere anledning når pengene strekker til. Hva slags RAM du kjøper avhenger av om du skal overklokke eller ikke. Hva med denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...17&GrpID=9&s=pl Lenke til kommentar
Titanstig Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Det blir en liten ytelsesøkning ved å kjøre dual RAM. Anbefaler deg å heller kjøpe en 512MB brikke for så å kjøpe en til ved en senere anledning når pengene strekker til. Hva slags RAM du kjøper avhenger av om du skal overklokke eller ikke. Hva med denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...17&GrpID=9&s=pl Takk for tipset, den anbefalte brikken ser bra ut. Jeg skal ikke overklokke, jeg vil bare at systemet kjører stabilt fordi jeg skal holde på med musikkproduksjon. Lydkortene vil ellers ta seg av all prosessering av lyd (har 10 prosessorer), slik at jeg ikke trenger å klokke CPU eller minne noe. Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 TwinMos Twister er ikke å anbefale. Kjøp heller TwinMos med Winbond. Billigere også, link Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 TwinMos Twister er ikke å anbefale. Kjøp heller TwinMos med Winbond. Billigere også, link Kan du underbygge påstanden din? Ikke for å være frekk, bare nysgjerrig. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 TwinMos Twister er ikke å anbefale. Kjøp heller TwinMos med Winbond. Billigere også, link Kan du underbygge påstanden din? Ikke for å være frekk, bare nysgjerrig. Test av div minne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå