Gå til innhold

1.5v skjermkort til ca 1000?


Affie

Anbefalte innlegg

Har kjøpt 1 asus a7n8x Deluxe bare for å finne ut at mitt GeForce 4 ti4800se ikke er kompatibelt med det :cry:

Nå hadde jeg bare tenkt meg en midlertidig oppgradering til ca1500kr fram til 939 socket & pci express kommer ut så jeg vil ikke bruke mer enn hva jeg får solgt det gamle kortet for ( ca 1000kr).

Har noen 1 godt forslag til 1 rimelig 1.5v skjermkort? Gjerne noe med gode overklokkings egenskaper.

Lurte litt på et PowerColor Radeon 9800SE 128 MB men det blir litt i dyreste laget.. :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har kjøpt 1 asus a7n8x Deluxe bare for å finne ut at mitt GeForce 4 ti4800se ikke er kompatibelt med det  :cry:

Nå hadde jeg bare tenkt meg en midlertidig oppgradering til ca1500kr fram til 939 socket & pci express kommer ut så jeg vil ikke bruke mer enn hva jeg får solgt det gamle kortet for ( ca 1000kr).

Har noen 1 godt forslag til 1 rimelig 1.5v skjermkort? Gjerne noe med gode overklokkings egenskaper.

Lurte litt på et PowerColor Radeon 9800SE 128 MB men det blir litt i dyreste laget.. :blush:

Vel det skulle være VELDIG rart om det ikke støttes av det hovdekortet. Jobber med maskiner som har den kombinasjonen daglig og ingen av disse har hatt noe problemer.

 

Har du hele spesifikasjonen/navnet på kortet så skal jeg sjekke det opp.

Husker jeg rett så er alle AGP 8X kort 1.5Volt.

 

-P-

Endret av Pritorian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...