Gå til innhold

Verbatim DVD-+r fra singapore?

Anbefalte innlegg

Har prøvd komplett/datakjeden Norek, digitalimpuls ++++.

Alle har plater fra enten taiwan eller india, er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Verbatim platene fra singapore i norge?

Hvordan er kaviteten på Thats right dvd-r 4x (25 spindelene) som man får kjøpt fra datakjeden nå til dags, og hvordan er kvaliteten på dvd+r 4x (25 spindelene).

har noen white label plater, de fungerte utmerket på plextor 708a brenneren min, men etter at jeg kom halveis så vil ikke brenneren min brenne/Godkjenne disse. er det noe jeg kan gjøre får at brenneren skal godta disse platene?

Har firmware 1.04

PFH TAKK

DVDLOVER25

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Singapore fabrikken er nå oppgradert til 8x så alle 4x platene er nå produsert av moser baer (india) eller CMC magnetics (Taiwan) ellet Taiyo Yuden (Japan).

Så kjøper du 8x verbatim får du plater fra singapore fabrikken (som er mitsubishi sin egen fabrikk), obs på at de første 8x dvd+r seriene har noen kvalitetsproblemer :(

That's write DVD-R kan være Lead data (ok i plextoren ellers dårlig), Princo (mer eller mindre dårlig) eller VANGUARD (kjenner ikke disse platene, trolig dårlige).

That's write DVD+R er RICOHJPNR01 som virker kongebra i plextoren på 8x :)

White label er varierende kvalitet innenfor samme spindelen.

Lenke til kommentar

Takk igjen CO-Freak,

Problemet er bare å finne ut hvem som har produsert de forskjellige platene, det er som regel ingen som vet det når man spør om det i butikken. For dem så er verbatim verbatim.

Og for det meste så er verbatim platene i norge enten fra india eller taiwan.

Men takk igjen for hjelpen.

DVDLOVER25

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...