nippls Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Har fått en sterk bensinlukt i kupeen på min bil. Har sjekket etter lekkasjer, men klarer ikke å finne noen :| Jeg ahr også en ødelagt toppdekselpakning der jeg ser det lekker olje ut, kan denne bensinlukten komme fra dette? Alle svar er hjerelig velkomne :) Lenke til kommentar
L&D Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Det er nok ikke toppdeksel pakningen som har skylden da jeg ikke har sett noen biler der det er noe som har noe med bensinen å gjøre der... På noen biler kan du løfte opp baksetet og komme til inn-/uttaket til bensintanken kan hende du må vekk med litt teppe først. Der hender det at det kommer bensinlukt i fra... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Har selv opplevd at det har vært rustet hull i tilbakeførselen fra motor til tanken (bensin som ikke blir brent går tilbake til tanken gjennom et rør til toppen av tanken, dette røret var rustet nær tanken). Da STANKET det bensin. Ble høy av å kjøre jo Fikset det med komponentlim og glassfiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå