Halvsame Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Skal ha meg nye høyttalere til PCen. Har for tiden Altec Lansing ACS621, og er forsåvidt fornøyd med lyden. Men nå har jeg lyst på surround-anlegg, og i den forbindelse vil jeg gjerne ha anbefalinger. Bruksområde: -Musikk (Metal, rock, pop, ikke techno o.l.) -Film (Litt DVD, mest (lovlig) rippet DVD) -Spill -litt gitarspilling (via POD preamp) Budsjett: så billig som mulig, helst under 2500. Takker og bukker... Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Logitech Z-680 er jo et sabla kraftig anlegg som har fått masse gode tilbakemeldinger Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg har tenkt å kjøpe z-680 snart. Virker utrolig lovende! Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Må jo si jeg har tenkt på det jeg og, men det ligger egentlig litt for høyt priset for meg.. Må forresten legge til et moment: det trenger ikke spille så forbanna høyt, skal ha det på en 10kvm hybel, og har ikke behov for å spille så høyt at bildene faller ned og naboene får noia . Med andre ord: kvalitetslyd framfor høy lyd.. Edit: har sett litt på z5300, hvordan er dette mot z680? Har samme frekvensområde, men lavere effekt. Som sagt kommer jeg ikke til å spille så utrooolig høyt, kanskje dette kan være noe for meg? Edi2: fiksa linker Endret 29. januar 2004 av Jvla Halvsame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå