jtsorensen Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg vet ikke helt om dette er det riktige stedet... er bare at jeg vet ikke hvor jeg kan spørre om slikt... Det har seg slik at jeg ønsker å hente informasjon om noen få aksjer. Men jeg lurer på om olso børs har en enkel side hvor denne kan hentes enkelt og ryddigt ifra? Er det noen som har hørt om en slik side? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) for en gangs skyld så har yahoo noe nyttig Endret 29. januar 2004 av BlueEAGLE Lenke til kommentar
jtsorensen Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Ja, det finnes jo flere slike sider som henter kursene... Det jeg lurer på er hvor de henter denne informasjonen, og har jeg selv tilgang til den... og kan lage min egen side utifra dette? Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Du kan jo alltids ta kontakt med Oslo Børs eller på http://www.ose.no , men jeg har en anelse at slik informasjon muligens ikke er så lett tilgjengelig, fordi de enkelt og greit ikke vil det. Hadde selvfølgelig vært kjekt å hatt kursene i XML format, samt nyheter i RSS format, så du f.eks kan følge med på dine egne aksjer og meldinger omkring dette på en kreativ måte (i egen PHP appliaksjon lokalt, eller annet språk etter ønske) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå