St33l Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Noen som har prøvd dette over internett ? Jeg kjøpte spillet her om dagen, men har ingen å spille mot på internett. Sitter der med mitt Wingman Force Formula (det feteste av de to versjonene) og kjører villmann. Er et MEGET bra spill. For alle som liker bilspill anbefaler jeg dette på det varmeste. VRooom Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Ja, du må bruke GameSpy Arcade : Spillet er fett som bare pokkern det, jeg holder på å spille det. Heter As)(antii sånn at du veit det i tilfelle vi skulle kjøre mot hverandre... Lenke til kommentar
M-PeppE Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Jeg spiller det så er du interesert å let etter M-PeppE Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Okey..skal prøve å finne deg (og knuuuuuuse deg rått) Lenke til kommentar
St33l Skrevet 15. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2002 skal se om jeg finner dere i helga :smile: På søndag f.eks :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå