Lokaltog Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Negativt (sett fra mine øyne): * fargekombinasjonen (for store kontraster) * fontene * uprofft utseende Positivt: * ryddig layout Altså, uten å rakke ned på noen designere eller noe som helst: jeg hadde ikke betalt for dette designet. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg likte ikke siden, eller holdningen til omiro. Sorry, jeg ville gått for en annen neste gang. Har en sans for FuLU og Mikka sine stilfulle og geniale design. Ville gått for en av disse var jeg deg, eller PoleCat da. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg likte ikke siden, eller holdningen til omiro. Det er lenge siden jeg ble kvitt den dårlige holdningen... Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) da siden er veldig enkel vil jeg anbefale at du setter deg ned et par timer og lager en ny side fra grunnen av. Det inntrykket jeg har av siden som er vist fram er at du bør kunne lage et alternativ på max to timer. Hvem vet - det kan bli mye bedre Endret 11. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg tror det blir best med en enkel side til dette formålet jeg Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 poenget var ikke at den var enkel, men at siden den er enkel så er det ike så mye jobb med å prøve en annen vinkling på designet Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Siden er rett og slett kjedelig. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Får trikse litt i mårra.. Hva var ikke bra? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Negativt (sett fra mine øyne): * fargekombinasjonen (for store kontraster) * fontene * uprofft utseende Positivt: * ryddig layout nøyaktig dette. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 En god "enkel" side har ikke noen avansert layout og mye grafikk, men det ligger likevel en god del arbeid bak for å få med alle de detaljene som gjør siden så fantastisk. Farger, fonter, punkter, meny, kantlinjer betyr mye. Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hvis den var siktet til meg sat, så står jeg for det at siden er enkel nok til å kunne bygges på nytt i løpet va to timer. En til kode og layout og en til farger og symmetri Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Omiro, synes du bør skaffe deg litt mer innspirasjon. Alle sammen trenger innspirasjon av og til... Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Den var ikke ment til deg enden, mente mer at det enkle designet til omiro var for lettvindt laget. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hva er det som er gale med den egentlig? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hva er det som er gale med den egentlig? Se på punktene jeg har skrevet ovenfor. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Ok.. Fargen: Er den bra?? Font: Kansje den burde skiftes? Hva passer bedre? Jeg får se litt på det i dag... Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Fonten er ikke så bra, prøv heller en sans-serif-font, de ser bedre ut på skjermer. Litt mildere kontraster er bra når det gjelder fargene. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 "Untitled document" på Leievilkår. Rutinert?! Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Etter min mening ble den veldig ensfarget. Gul, gul, gul... Fikk ikke lyst til å leie den hytta... Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Her er mitt endelige svar: Skaff deg en annen designer! Sorry omiro. Du er bedre til private hjemme sider, du har ikke bizniz skills i blodet ditt enda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå