PoleCat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Polecat, hvilken side snakker du om?Jeg snakker om www.alsted-mors.tk... .tk ? Hvorfor er det .dk i første post da? Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) nå er jeg litt satt ut... btw, post nr 200 :O Endret 10. februar 2004 av Eksos Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 nå er jeg litt satt ut... Word. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg skreiv feil, det er dk... Du sa fargen som er i splashen? Hva er splashen? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg skreiv feil, det er dk...Du sa fargen som er i splashen? Hva er splashen? Siden du kommer til før du kommer til siden... Altså den der "Velg språk"-siden. Som hadde en småpen gul/grønn farge. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Polecat, hvilken side snakker du om?Jeg snakker om www.alsted-mors.dk... .tk??? den adressen du oppgir er ikke registrert en gang.. ville vel gjerne vært en ide å registrere den om du har tenkt å bruke den... bare en tanke. ellers på .dk adressen kul splash? tja ok har ikke firmaet en logo elns? Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 siden som kommer opp med knapper som "enter" dem som kommer opp før hovedsiden Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 ellers på .dk adressen kul splash? tja ok har ikke firmaet en logo elns? Splashen i seg selv var ikke så mye, men fargen var digg! Nokså uppasende for sidens formål, men allikevel... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 /me synest egentlig heller lite om den splashfargen. alt for PANG HER ER EG liksom, alt for lys og skrikande... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 /me synest egentlig heller lite om den splashfargen. alt for PANG HER ER EG liksom, alt for lys og skrikande... Tha, så kjedelig du er da... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Kanskje det, men altså... Det er mannen i gata (les: eg) som skal bruke sida, og da er det opp til han (meg) å avgjøre om den er fin eller ikkje... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 /me synest egentlig heller lite om den splashfargen. alt for PANG HER ER EG liksom, alt for lys og skrikande... ja. det er en varmere farge enn den blå, men ikke harmonisk og avslappende, det skal ikke være lett omiro. men for all del den gule funker den og, hadde kanskje vært en ide å få tak i en logo elns så du får kontrast mellom to farger på splashen.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Tingen er vel at fargen på splashen har nada å gjøre med det som kommer etter, skulle ikke tro jeg ble videreført til "samme siden". En slik farge er vel også nokså dristig til et slikt formål, så ja arve, jeg er med på den, men jeg likte bare fargen. (finne hex). Nok om det... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 imo så er en sånn farge for lys og dominerande til å ha på store felt. Funker kanskje på detaljer o.l. på en mørkare og meir balansert bakgrunn.. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Vel, jeg synes du burde finne en annen designer neste gang... Kunne like godt lastet opp et worddoc. for det der er ikke noe som tiltrekker en kunde, selv om det er hytteutleie det er snakk om. Forresten..Har du betalt penger for den siden der? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Det er mannen i gata (les: eg) Hoho. Du mann..? "Det er gutten i gata (les jeg)", burde det stått.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 pffs, /me er "mannen i gata (les: eg)" ! Slutt å dytt på meg sånn ekkel bokmål Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 pffs, /me er "mannen i gata (les: eg)" ! Slutt å dytt på meg sånn ekkel bokmål Hm. Det blir så rart og ekskluderende om jeg skal skrive; Kerao? Ska eg likso snakka dialekt istaden..? Da verte no hailt tåske dao..:/ Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 pffs, /me er "mannen i gata (les: eg)" ! Slutt å dytt på meg sånn ekkel bokmål Hm. Det blir så rart og ekskluderende om jeg skal skrive; Kerao? Ska eg likso snakka dialekt istaden..? Da verte no hailt tåske dao..:/ njæsj, /me forstår deg vertfall.. Dessuten så... skriver /me meir nynorsk enn bokmål, trur eg.. Men eg tykkjer det høyrest så idiotisk ut å skrive rein nynorsk. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Av en eller annen grunn liker jeg best å skrive på bokmål.. På forrige heldagsprøve i norsk skrev jeg en side på data før jeg fant ut at det var hovedmål.. Da måtte jeg veie opp hva som tok mest arbeid, gjøre om teksten, eller gå på kontoret og bytte målføre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå