PixelImp Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 det er greit det, men førsteinntrykket er utrolig viktig. jeg også mener att den er helt grei, oversiktlig, og den er ikke stygg. så for all del ... Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Om den er bra nok, avhenger egentlig av hva som er betalt for designet. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Om den er bra nok, avhenger egentlig av hva som er betalt for designet. agree... Også enig i Trancegeek's uttalelse.. Er man ikke fornøyd med designet tar man det gjerne opp med designeren før man slenger ut en tråd om saken... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Omiro: Du må tåle litt kritikk, jeg synes ikke siden var noe særlig. Kunden har alltid rett. Mikka: Du kunne lagd en mye bedre side på kortere tid, og jeg ville personlig satset mer på dine designs. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Personlig ville jeg satset på meg selv... Men siden er jo enkel og grei, og fungerer som den bør. Smålig av frekkas å ta det opp slik, og smålig av omiro å gå slik i forsvarsposisjon... Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Akuratt nå så skjønner jeg grunnen hvorfor kjøp av tjenester ikke passer seg på dette forum (Noe i seg selv egentlig det ikke egner seg uansett til) Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg synes egentlig det var greit nok med det salget. Personen valgte designer uten noen spesiell mer viten om designers kunskap enn en person som ikke hadde henvendt seg her. Han betalte uansett ikke mer enn han måtte ha betalt et annet sted... Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jo, greit nok, men at det blir slags "uthengig" av valget av designeren som tok på seg jobben blir teit. Å si: "Bør jeg finne en annen "designer" neste gangen ??" egner seg ikke her (mener nå jeg da ). Man kan gi uttrykk for at man muligens ikke ble så fornøyd med designet, men da bør man jo ta opp dette direkte med designeren, og ikke oss i første omgang. Det er jo mulig designeren vil/kan rette opp/tilføye seg det kunden ville ha gjort annerledes. En god dialog mellom kunde og designer er første prio. Kritikk mode : når det gjelder selve designet, så var det kanskje noe enkelt. Overskrift var veldig liten, eneste forskjell mellom den og vanlig tekst, var at den var bold menyen er jo ganske så tydelig, men header/logo var litt kjedelig noe "sommerhus/ferie"-feeling fikk jeg ikke av siden linkene som er samlet over bildene på forsiden kunne kanskje vært samlet på en litt mer kreativ måte, som f.eks i en <ul><li> liste mulig de bildene på forsiden hadde passet bedre på egen side Men ja, savner litt sommer-theme/feeling med siden, noe friskere, noe som får meg lyst til å dra til danmark på ferie, noe som tirrer meg, frister meg, ja, kanskje ikke enkelt å få til når man betaler <1000kr Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Hva syns dere?? Er en helt grei side det - ser ryddig og ut er informativ, og det er vel poenget med en slik side. Du leier ikke ut mer bare fordi siden er ekstremt fancy, men du leier kanskje ut mindre hvis den ser ut som en dass. Ser ingen grunn til å endre på layouten - ryddig, ordentlig og gir et seriøst inntrykk. En liten endring på 'språkvalgssiden' er det eneste jeg kunne tenke meg å pirke på. Endret 29. januar 2004 av Shimano Lenke til kommentar
Frakkas Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Personlig ville jeg satset på meg selv... Men siden er jo enkel og grei, og fungerer som den bør. Smålig av frekkas å ta det opp slik... Toolshead: Hva er det som er så smålig? Dette forum handler om webdesign. Jeg spør etter tilbakemeldinger på et design uten å kommentere designet selv. Spørsmålet "Bør jeg finne en annen "designer" neste gangen ?" var utstyrt med " ". Spørsmålet var ment for å sette en vri på ett ofte brukt topic. Jeg vet at designeren tidligere har etterlyst tilbakemeldinger på sin egen hjemmeside. Dermed er det i begges interesse å få tilbakemelding på den nye siden også. Uanset spurte jeg selvfølgelig først om det var greit med han. Der er ikke noen kunde-klient konflikt. Siden er laget etter mine spesifikasjoner (helt enkelt, ikke noe dill-dall, lett å navigere), men der er nogen ting som kan rettes. Før det rettes opp er det fint med tilbakemeldinger fra folk med pejling. Mvh Søren Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Spørsmålet "Bør jeg finne en annen "designer" neste gangen ?" var utstyrt med " ". Spørsmålet var ment for å sette en vri på ett ofte brukt topic. Vel, den vridningen av topic kunne du spart deg for. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Likte ikke siden, men det går på smak og behag. Men jeg er helt enig i at dette er mellom dere, og ikke noe som skal luftes for offentligheten. Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Om Frekkas: Spørsmålet "Bør jeg finne en annen "designer" neste gangen ?" var utstyrt med " ". Spørsmålet var ment for å sette en vri på ett ofte brukt topic. Min uthevning Åjaaa, det er virkelig et topic vi ser mye av her på bruket! (òg - om du ikke har hørt om ordet ironi, gå på biblioteket og slå det opp). Dette minner om et forsøk på å drite designeren ut, spør du meg. Personlig må jeg si at jeg får sterke assosiasjoner til det engelske ordet for støv, nemlig: DUST! Om opplegget: Dersom dette er noe som du tjener penger på, og har tenkt å drifte på profesjonell basis, ja da har du nok råd til å benytte deg av en profesjonell institusjon som har de samme interesser som deg, nemlig å selge. Det å få flinke guttunger til å gjøre jobben grisebillig for deg er ikke alltid like bra, hverken for kunde eller webdesigner, og det ender alt for ofte med at designer ikke ser snurten av betalingen han var lovet,jeg vil i dette tilfellet anbefale deg til å ikke tenke på tanken en gang, da dette forum innholder nok info om deg, oppdraget og omstendighetene rundt det til å gi deg problemer dersom du skulle være interessert. Om designet: Uten å være hverken webdesigner eller ha et utpreget øye for god design så syns jeg at siden virker, den opplyser om det den skal, og har ingen forstyrrende elementer som drar fokus bort fra innholdet. Det får holde for dette foretaket synes jeg. Endret 29. januar 2004 av Dino_ Lenke til kommentar
Frakkas Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Beklager at jeg brukte en klossete formulering som overskrift i denne tråden. Jeg må bare poengtere at jeg er fornøyd med designet på siden og samarbeidet med designeren. Takker alle som har kommet med konstruktiv kritikk. Det er med til å gjøre siden bedre. Det er en fordel for meg, men også for designeren som kan bruke siden i porteføljen sin. Hvis det er andre som har innspill oppfordres de til å komme med det. Konstruktiv kritikk taes til følge, resten preller av... Mvh Søren Smålig Dust Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Som flere har nevnt synes jeg at siden gir den gode "sommer hytte" følelsen. Litt merkelig farge kombinasjon Headeren og lenke metoden er altfor useriøst til en bedrift å være. Ting kan alltid bli bedre og ting kan alltid bli værre. Skal du drive proft, så må du nok finne deg en ny designer, ikke en som er nødvendigvis bedre, bare en som designer litt anneledes. *hint!!!* *hint!!!* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hmm, sommer/feriehytte ? Korfor en slik kald, kald blåfarge som bakgrunn? Berre utbytting av BG fargen til en varm rødbrun farge elns hadde gjort susen. Mangler header/logo, og det er litt tomt. Og som mikka sa, gi mannen en skikkelig Copyright og ikkje berre © Ellers - sida får fram innholdet sitt godt, og fungerer sikkert fint til sitt formål. Karakter på designet: 3-/6 Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Skal fikse en del i dag ja! Takk for kritikken! Skal skifte bakgrunnsfarge iallfall! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Har dere noen bra bakgrunnsfarge forslag da? Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Har dere noen bra bakgrunnsfarge forslag da? jeg synes #5235SDFSDF54SDF passer veldig bra Endret 29. januar 2004 av tjcombo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå