IwwY^^ Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hei, jeg MÅ kjøpe nytt lydkort til pc-en og z-680 høytalerne mine som jeg ikke får brukt med integrerte jeg har nå En ting: Passer coax-coax på audigy 2 kort? Har hørt noen som sier at Det ikke er samme størrelse på inn/utgangene.... Evt. et annet kort? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Audigy" du må få utnyttet THX standaren i høyttalerene og Audigy2 har dette....et såpass dyrt høyttalersystem fortjener et GODT lydkort Det har ikke så veldig mye å gjøre sålenge det er et Audigy2 så er det bra Endret 28. januar 2004 av Slabbedasken Lenke til kommentar
chil Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg anbefaler Audigy2 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=10...um=1&Catg=11766 billigste på nettet er 701kr men dette er Bulk!! Hvis du tar kjøp nå skal du få det for 600kr. Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Sto 800 for kjøp det nå Tror jeg får et 5.1 digital kort imens jeg venter på platinum pro kortet Lenke til kommentar
chil Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 ja vet men du får det for 600 hvis du tar kjøp nå..(jeg er selger.. hvis du ikke skjønte det Lenke til kommentar
DePress Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Kjøp heller et lydkort fra de virkelige proffe produsentene; f.eks. fra M-Audio. Revolution er et heeeelt glimrende lydkort i så måte. Her får du bl.a. Surround 7.1 og full 24 bits @ 192 kHz-lyd i 106 dB s/n-ratio. Dessuten er M-Audio meget flinke med driveroppdateringer. Procom Musikk selger disse. Forøvrig er Procom veldig ok å ha med å gjøre. Leverer kjapt, og rask respons på support om du skulle trenge det. (Nei, jeg jobber ikke der.. men har lagt igjen adskillige titusenere på musikkutstyr der. hehe) Sjekk: Info om M-Audio Revolution 7.1 Og kjøp det f.eks. her: M-Audio Revolution 7.1 hos Procom Musikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå