StefaOne Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg har en gammel Compaq som jeg veldig gjerne vil oppgradere litt(En Compaq Presario 5WV275, eller 5000 serien om det gjør det lettere).. det som fulgte med den var 64mb ram, noe som fører til at dataen min henger seg ganske så kraftig opp.. (Det jeg ser etter er 256mb) Det som gjør dette vanskelig, er at jeg har hørt fra flere at Compaq lager sine egne komponenter, eller bruker spesielle rambrikker, noe som skal være litt knotete å få tak i.. så jeg håpte noen kunne si meg hvor(hadde vært hyggelig med noen direkte linker) jeg muligens kan få tak i dette.. dette er datamaskinen min: http://h20015.www2.hp.com/hub_search/docum...cName=c00034310 """" Memory (SDRAM) | 64 MB DIMM Memory Max* | 768 MB* DIMM Memory Speed** | 100 MHz CL3 Speed of Memory Down on Board | N/A Memory Type | Non-Parity Dimm Module Type | Gold Contact # of Pins | 168 Max DIMM Capacity | 256 MB Ram Type*** | 133 MHz SDRAM Memory - On Board | Zero Memory - In Slots | 64/128/256 (kansje noe av det her kan hjelpe dere i å hjelpe meg?) På forhånd takk, Stefan.. Lenke til kommentar
kerog Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Har du prøvd Kingston sin minne konfigurator Det ligger en sånn under minne menyen til MPX.NO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå