Gå til innhold

Billig data utstyr var en feil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kan være verdt og få med seg at fyren har klausul mot varer han ikkje er på lager. som dere ser er akryl kabinettet han selger med -550 i lager så ikkje hå på for mye. Eg derimot bestilte når han hadde 11 på lager og skal ha mine varer. OM eg så faktisk må hyre advokat for og få varene eg har rett til.

og du sitter med en ordrebekreftelse på det og med beviser på at der var 11 inne?? Ikke det nei.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
asså.. alle skjønnet at det er feilprising ute og går. men det er ikkje vår feil. fyren kan enkelt og greit bare klage til dem som har laget webshopen hans.

innlegget ditt må endres litt, kanskje til:

 

"asså.. alle skjønnet at det er feilprising ute og går. men det er ikkje vår feil, vi ønsker jo bare å svindle dem, hva er problemet"

Lenke til kommentar
asså.. alle skjønnet at det er feilprising ute og går. men det er ikkje vår feil. fyren kan enkelt og greit bare klage til dem som har laget webshopen hans.

innlegget ditt må endres litt, kanskje til:

 

"asså.. alle skjønnet at det er feilprising ute og går. men det er ikkje vår feil, vi ønsker jo bare å svindle dem, hva er problemet"

:laugh::laugh::laugh:

Lenke til kommentar
Det kan være verdt og få med seg at fyren har klausul mot varer han ikkje er på lager. som dere ser er akryl kabinettet han selger med -550 i lager så ikkje hå på for mye. Eg derimot bestilte når han hadde 11 på lager og skal ha mine varer. OM eg så faktisk må hyre advokat for og få varene eg har rett til.

Hvor dum går det an å bli?

 

Registrert deg som ny bruker bare for å slenge unødvendig dritt for et stakkars firma. Skjerpings!!

Lenke til kommentar

asså. svindel og bedrag er morro. snekker`n tja eg har tatt screenshotter av allt eg har gjort. har vell nermere 40 stk her. skal altids klare og få fiksa mitt. eg er så heldi at eg har ein tante som er advokat som har sitt siden selv og mener eg har ein fair sjangs. og ja for dere som mener vi skal få fram moralen her. bare gje ****** i og si noe til meg. min moral = 0!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...