Gå til innhold

Billig data utstyr var en feil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns det er litt kjipt gjort å snakke om å anlegge sak mot et stakkars webshopfirma. Det er jo bare bra for oss jo fler det er, mer konkurranse - lavere priser...

Det er ingen som snakker om det her vel! For min del som driver eget foretak selv, er dette bare interressant å se og lære; Hvordan det ikke skal gjøres!

Lenke til kommentar
Syns det er litt kjipt gjort å snakke om å anlegge sak mot et stakkars webshopfirma. Det er jo bare bra for oss jo fler det er, mer konkurranse - lavere priser...

Det er ingen som snakker om det her vel! For min del som driver eget foretak selv, er dette bare interressant å se og lære; Hvordan det ikke skal gjøres!

Så du driver eget foretak... og sitter på hw.no og skal _lære_ av fjortiser hvordan du skal drive butikk!! :roll:

 

Lykke til! :sick:

Lenke til kommentar
Syns det er litt kjipt gjort å snakke om å anlegge sak mot et stakkars webshopfirma. Det er jo bare bra for oss jo fler det er, mer konkurranse - lavere priser...

Det er ingen som snakker om det her vel! For min del som driver eget foretak selv, er dette bare interressant å se og lære; Hvordan det ikke skal gjøres!

Så du driver eget foretak... og sitter på hw.no og skal _lære_ av fjortiser hvordan du skal drive butikk!! :roll:

 

Lykke til! :sick:

Lære av Østby sine feil kanskje....................

Lenke til kommentar
Vær så snill... Kan ikke alle som har bestilt de sakene som var feilpriset bare avbestille? Dere vil vel ikke se én person måtte lide for at dere skal få litt billigere datautstyr?

Oh Yes... BURN BABY :p Det var den nettbutikken :laugh:

la meg gjette.........du er 13 år?

NEI............ Omvendt... 31 :laugh:

Lenke til kommentar
Vær så snill... Kan ikke alle som har bestilt de sakene som var feilpriset bare avbestille? Dere vil vel ikke se én person måtte lide for at dere skal få litt billigere datautstyr?

Oh Yes... BURN BABY :p Det var den nettbutikken :laugh:

la meg gjette.........du er 13 år?

NEI............ Omvendt... 31 :laugh:

:laugh:

Lenke til kommentar

Om det er et AS trenger du ikke 100 000 i penger, egenkapital regnes også det utstyret du har i firmaet , en annen sak er at jeg er skremt når jeg leser gjennom denne posten . Her sitter det vanlige oppegående personer som helt klart ser at her er det en grov feil og dermed kaster de seg over den for å utnytte et annet menneske, hvor er de moralske sidene her? Om han har et enkeltmannsforetak og ikke har kapital så vil han ikke komme til å få ut så mye varer uansett og dermed er det ingen av dere som får disse, det kan neppe selges varer som ikke finnst og hva oppnår dere med dette. Jo muligens å ruinere en person rive i stykker en familie og sette disse i en situasjon som ødelegger deres liv. BRAVO se hvor flinke dere er . HÅPER virkelig dere får oppleve det samme selv engang.

Lenke til kommentar
Så du driver eget foretak... og sitter på hw.no og skal _lære_ av fjortiser hvordan du skal drive butikk!!  :roll:

 

Lykke til!  :sick:

Og du mener det ikke er noe å lære av denne saken?

Nei! Kun at det er meneskligt å feile og at det er mange kvarulanter rundt om kring...

 

Du kan jo fortelle meg hva som er så lærerikt med disse postene som du eller jeg ikke viste fra før?!..

Lenke til kommentar
Om det er et AS trenger du ikke 100 000 i penger, egenkapital regnes også det utstyret du har i firmaet , en annen sak er at jeg er skremt når jeg leser gjennom denne posten . Her sitter det vanlige oppegående personer som helt klart ser at her er det en grov feil og dermed kaster de seg over den for å utnytte et annet menneske, hvor er de moralske sidene her? Om han har et enkeltmannsforetak og ikke har kapital så vil han ikke komme til å få ut så mye varer uansett og dermed er det ingen av dere som får disse, det kan neppe selges varer som ikke finnst og hva oppnår dere med dette. Jo muligens å ruinere en person rive i stykker en familie og sette disse i en situasjon som ødelegger deres liv. BRAVO se hvor flinke dere er . HÅPER virkelig dere får oppleve det samme selv engang.

Kom igjen Snekker`n... Har ikke du fått det med deg ? Det er ikke moral lenger i denne cyber verden ! JEG VIL HA VARENE MINE NÅ. Hvis ikke sååååååå....

Lenke til kommentar
Kom igjen Snekker`n... Har ikke du fått det med deg ? Det er ikke moral lenger i denne cyber verden ! JEG VIL HA VARENE MINE NÅ. Hvis ikke sååååååå....

[02:11:00] <JimmyPop> Det eneste som mangler nå er at Vihovde sier at alt var ironi... :S

[02:11:10] <Alastor> høhø

[02:11:27] <Alastor> omg

Endret av Toolshed
Lenke til kommentar
Om det er et AS trenger du ikke 100 000 i penger, egenkapital regnes også det utstyret du har i firmaet , en annen sak er at jeg er skremt når jeg leser gjennom denne posten . Her sitter det vanlige oppegående personer som helt klart ser at her er det en grov feil og dermed kaster de seg over den for å utnytte et annet menneske, hvor er de moralske sidene her? Om han har et enkeltmannsforetak og ikke har kapital så vil han ikke komme til å få ut så mye varer uansett og dermed er det ingen av dere som får disse, det kan neppe selges varer som ikke finnst og hva oppnår dere med dette. Jo muligens å ruinere en person rive i stykker en familie og sette disse i en situasjon som ødelegger deres liv. BRAVO se hvor flinke dere er . HÅPER virkelig dere får oppleve det samme selv engang.

Det er vel ingen her som har bestillt, men mangen som har brukt litt "svart!" humor rundt dette emnet. Noen har jo bitt på og tror at Mr Østby sitt liv er ruinert. Det har vel vært en mer underholdningsverdi i hele fadesen. Du har de som bestillte på den ene hånd, som trodde at dette var reelle priser, så har du Østby på den andre hånd som burde sikre seg mer mot feilskriving og programvare som fusker! Eier dere ikke humor lenger :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...