Gå til innhold

Billig data utstyr var en feil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er sterkt i tvil om de har juridisk dekning for denne manøveren. Som sagt har de ingen klausul om dette, og at de er slappe med kontrollen av automatiske script er vel strengt tatt deres problem.

 

Blir den borte er en kopi her: http://afweb.hit.no/~u022932/Østbydata.htm

 

 

men har du juridisk dekning for å republisere Østbydata sin webside på din egen hjemmeside ??

 

Synes forøvrig dette er helt latterlig å prøve å forfølge denne saken , mer typisk norsk-kranglefant oppførsel finnes ikke...

Vil ikke tro at det er noe problem så lenge alt er identisk, inkludert copyrightinformasjon. Men hvis det plager noen voldsomt så kan jeg fjerne den jeg...

 

Forøvrig er det vel ingen som prøver å forfølge saken, men det er interessant å se hva som er fakta.

Lenke til kommentar
......dog vil det ikke skje endringer som påvirker kundens priser i avtaleperioden.

Men er det ingått noen avtale?

Det er forsåvidt det, men det hadde vel blitt en laaaaang rettsak ut av dette. Det tror jeg ingen her har råd til med tanke på advokatugifter(snittalder på 16-18 år her). Spesiellt ikke over en ussel harddisk.

Lenke til kommentar
Jeg er sterkt i tvil om de har juridisk dekning for denne manøveren. Som sagt har de ingen klausul om dette, og at de er slappe med kontrollen av automatiske script er vel strengt tatt deres problem.

 

Blir den borte er en kopi her: http://afweb.hit.no/~u022932/Østbydata.htm

 

 

men har du juridisk dekning for å republisere Østbydata sin webside på din egen hjemmeside ??

 

Synes forøvrig dette er helt latterlig å prøve å forfølge denne saken , mer typisk norsk-kranglefant oppførsel finnes ikke...

Vil ikke tro at det er noe problem så lenge alt er identisk, inkludert copyrightinformasjon. Men hvis det plager noen voldsomt så kan jeg fjerne den jeg...

 

Forøvrig er det vel ingen som prøver å forfølge saken, men det er interessant å se hva som er fakta.

Nei hvorfor skal du det? Du har vel ikke gjort noe gale?

Lenke til kommentar
Jepp det er lov å prøve seg, men jeg synes nå det er patetisk hvis noen kjører på med denne saken til forbrukerrådet osv...

Helt enig - det er ikke bare patetisk, det er totalt usmakelig å prøve å utnytte andres problemer/feil til egen vinning på denne måten.

 

Å ønske å legge et menneskes liv økonomisk i grus for å spare noen hundrelapper på en harddisk er ekstremt smålig og oser av manglende evne til medfølelse og sympati.

Lenke til kommentar
Vanlegvis, har dei ein kalusul som seier: Med forbehold om skrivefeil. Og då har dere igrunnen ingen rettigheter.

fant ingen kalusul om det på siden, men var noe om at di kunne forandre kjøpsbetingelsene ved skriftlig meldign innen 24t. Så får håpe han har det så trevelt at han ikke rekker og sende meg mail i morra :devil:

Lenke til kommentar

Bare for å ha en ting klart! DesertGlow har ikke under noen omstendigheter gjort noe ulovlig! Han har vært saklig og ingenting annet! Som en god moderator har han lagt ut info, dette er litt interressant siden det er i databransjen!

 

Edit; noen skrivefeil!

Endret av stigen1
Lenke til kommentar
Vanlegvis, har dei ein kalusul som seier: Med forbehold om skrivefeil. Og då har dere igrunnen ingen rettigheter.

fant ingen kalusul om det på siden, men var noe om at di kunne forandre kjøpsbetingelsene ved skriftlig meldign innen 24t. Så får håpe han har det så trevelt at han ikke rekker og sende meg mail i morra :devil:

Hvor fikk du 24t fra? ønsketenking?

Lenke til kommentar

Hmm.. Vil det si at jeg også kan gjøre et slikt stunt for å lokke til meg kunder?

 

Trenger ikke å forbeholde meg noe, for jeg setter prisene så latterlig lavt at alle tror at det være feilprising.

 

God ide!

 

Cappo Data A/S :D

 

Tilbud!

AMD Athlon64 3200+ - 869,-

Abit KV8-MAX3 - 399,-

Creative Geforce FX 5950 Ultra - 1295,-

 

 

Kom å kjøp!

 

Men ops da! Det var visst en bug i scriptet mitt. Beklager, men dere kan ikke få varene dere har bestilt til denne prisen, for jeg har 0 kapital!

Lenke til kommentar

Jeg vil nå si at ALLE som har kjøpt/bestillt disse "tilbudsvarene" har visst med seg selv at dette er feilprising. Og til dere som mener dere har krav på å få disse varene til annonsert pris har jeg bare en ting å si:

 

***** gribber! :thumbdown:

 

Dette er bare nok et eksempel på hvor grådige folk flest er blitt. Må ha må ha må ha!

 

Skam dere.

Lenke til kommentar

Klager er å syter som gale når de mener de er lurt av en sjappe! Og nå så er de fæen ikke et hakk bedre sjøl mange! Skammligt... :no:

 

Men tar det som underholdnig det som mange skriver her... Om noen seriøst har tenkt å gå videre med dette så sliter de med iq'en! :cool:

 

Finnes regelverk for slikt. Skal ikke være nødvendigt å liste opp hele norges lover for et vanligt oppegående menneske å skjønne det, (eller apekatt for den saks skyld!)... ;)

Lenke til kommentar
Hmm.. Vil det si at jeg også kan gjøre et slikt stunt for å lokke til meg kunder?

 

Trenger ikke å forbeholde meg noe, for jeg setter prisene så latterlig lavt at alle tror at det være feilprising.

 

God ide!

 

Cappo Data A/S  :D

 

Tilbud!

AMD Athlon64 3200+ - 869,-

Abit KV8-MAX3 - 399,-

Creative Geforce FX 5950 Ultra - 1295,-

 

 

Kom å kjøp!

 

Men ops da! Det var visst en bug i scriptet mitt. Beklager, men dere kan ikke få varene dere har bestilt til denne prisen, for jeg har 0 kapital!

Litt av en måte å drive pr på, dette er nok et nøye gjennomført pr-stunt, der de har regnet med må sitte i flere dager å beklage seg på mail...men som som de sier, all pr er god pr, regner med at de fleste kommer til å ta webshopen til østby data nærmere i øyesyn når den kommer opp igjen, på jakter etter flere slike "pr-stunt".

Endret av Lord_Linus
Lenke til kommentar
Jeg vil nå si at ALLE som har kjøpt/bestillt disse "tilbudsvarene" har visst med seg selv at dette er feilprising. Og til dere som mener dere har krav på å få disse varene til annonsert pris har jeg bare en ting å si:

 

***** gribber! :thumbdown:

 

Dette er bare nok et eksempel på hvor grådige folk flest er blitt. Må ha må ha må ha!

 

Skam dere.

GLEDER meg til ALLE varene mine kommer i posten :dribble::dribble::dribble:

Lenke til kommentar
Litt av en måte å drive pr på, dette er nok et nøye gjennomført pr-stunt, der de har regnet med må sitte i flere dager å beklage seg på mail...men som som de sier, all pr er god pr, regner med at de fleste kommer til å ta webshopen til østby data nærmere i øyesyn når den kommer opp igjen, på jakter etter flere slike "pr-stunt".

Er ikke noe vanskelig å ha et program som spammer ut "Vi beklager på det sterkeste" mailer til mange addresser om gangen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...