clinton Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Noen andre som har samme problem som meg her,eller vet noen jeg kan gjøre for og bli kvitt det? Problemet er at når jeg bruker det integrerte lydkortet på Hovedkortet mitt så hvis det er en liten stund når jeg ikke bruker noe lyd (surfer på internett,windows o.l) så kommer det en syk irriterende lyd i høytalerene.Lyden kan beskrives som en blanding mellom pipelyd og skurrelyd.Lyden varer helt til jeg setter på en mp3 o.l eller jeg kan trykke på "mute" knappen 2 ganger. Var litt vanskelig og formulere seg her,men jeg håper noen forstod det og kan hjelpe meg med dette irriterende problemet. Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Har samme problemet selv når jeg skrur lyden for høyt.. men det er ikke så ofte eller så høyt at det er irriterende prøvd å laste ned nyeste chipsetdrivern og stilt inn på advanced power acpi interface eller.no i device manager? velg finn ny driver og choose from a list Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg har ikke dette problemet. Har du nyeste firmware og chipset-drivere? Sistnevnte kan være viktig. Nyeste offisielle drivere er v3.13. Last ned fra www.nvidia.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå