Gå til innhold

Er 10 tusen kr nok ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
svært kraftig pc..

skal greie å sette sammen et fint A64 system for den summen der.

Jepp. Et meget fint et faktisk. Trenger nesten ikke bruke mer enn 10k når man skal kjøpe maskin.

Lenke til kommentar

For 10K kan du bygge deg en 7000 kroners PC og bruke resten på et vannkjølingssett. Dermed får du en super gamingPC, og vannkjølingssettet har du lenge.

Edit: Dette er hvis du har XP og Office fra før da. Koster jo noe inni ******** mye!

Endret av cremaster
Lenke til kommentar

det som sagtens koster penger idag, og er nesten som forburksvare hos noen, er plass. bygg deg pc for 7-8k, glem vannkjøling og heller fyr opp en bra viftekjøling, og bruk resten på disker. disker er noe du kommer til å handle mer av om ikke så lang tid allikevel.

dette selvfølgelig hvis du liker å linke med andre, dra på LAN som TG, OL, BL og lignende...

for selve systemet blir fort utdatert, selv om du bygger deg et 64b system. men diskplass derimot, det er noe som blir satt mer pris på i litt lenger tid.

jeg bygde meg pc for 8.5 k rett før sommerferien i fjor(03 altså) og de kameratene mine som har bygd seg nytt system i det siste, har da fått bedre enn meg. eneste jeg kan si, er at jeg har mye mer plass enn dem. dermed får du en liten skrytefaktor samtidig :p

(nå skal det sies at selv om kameratene mine har bedre system, har jeg ikke dårlig. p4 [email protected], msi 845PE max3, 512MBddr rapc2100, +div andre greier, men det som har kostet meg penger, er diskene mine. western 120, maxtor 200 og western 250.det er disker som tilsammen koster 5k når dem ble handlet)

mitt råd er disker, disker og disker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...