Paradoxx Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Har hørt mange delte meninger om hva som er best av AMD og Intel... Hva synst dere? Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Ikke en gang til..... Vær så snill!!! Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 AMD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Neida, eg skal ikkje uttala meg om det. Kan berre seia at eg sjølv har AMD, og er veldig nøgd med den. Har berre vore borti Intel p3 450 mhz, og det seier seg jo då sjølv at eg vil anbefala amd cpu'en framfor den... Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 mad_arab slaps Paradoxx Herregud, stopp det nå! Temaet er diskutert ihjel, og det kommer sjelden/aldri frem nye sider av saken lenger. Frontene er for steile, og det blir bare bråk og fornærmelser ut av det. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 AMD rulezzzzzzzz!!!!! :razz: Hihi... neida. La oss nå få slutt på denne tragiske og endeløse diskusjonen. :smile: Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 intel gir mer hardware for pengene Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Jeg mener at AMD er best. Med litt nevenyttighet kan man koke egg med en AMD-prosessor, og det er mer enn hva Intel kan. Eller saa er Intel best. Fordi man ikke kan koke egg med den, og det er jo bra det ogsaa. Fordi det er mye kolesterol i egg, og det er fy. Lenke til kommentar
Paradoxx Skrevet 13. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2002 Enig at det er diskutert mye om det, men jeg ville bare vite hva jeg skal kjøpe... Lenke til kommentar
Methcal Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Jeg ville bare anbefale deg paradoxx om å bruke søkefunksjonen som er her på forumet! Det meste har vel blitt sagt om amd vs intel allerede! Nok lesestoff der til å holde deg opptatt i påskeferien! :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Hvis du har tenkt å bruke mye penger, så kjøper du en Northwood 2.2, har tenkt å bruke lite, kjøp en 1600+, og ellers er det vel smak og behag? Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 ...eller så kan du kjøpe mitt fabelaktige ASUS A7V266 hovedkort med en kjempekul T-bird 1400mhz! du får det veldig billig.... :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå