Bruce_Lee Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Atter en gang, NEI! Man kan få det lekreste kabinett, med tilhørende mus/keyboard/skjerm! Dette er faktisk ganske lett, hvis man surfer litt rundt og lytter på råd fra noen som har gjort dette selv. se på noen av bildene som er lagt ut her på forumet, samt på Overklokking.no så tror jeg dere forandrer mening, hvis ikke kjøp IBM, Dell osv. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Bommet på Add Reply og traff New Topic? Shit Happens. Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Noen spesiell grunn til at det jeg skrev tidligere, blir lagt ut i en ny tråd? Dette har jeg skrevet, så hvorfor bruker du dette her? Edit; OK Endret 28. januar 2004 av stigen1 Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 jeg er dypt uenig i det du sier du har faktisk kopiert dette innlegget fra andesam jeg synes ibm er dårlig, men compaq er bra det også.....er du enig =meg Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 jeg er dypt uenig i det du sierdu har faktisk kopiert dette innlegget fra andesam jeg synes ibm er dårlig, men compaq er bra det også.....er du enig =meg ikke andesam, men stigen1; nemlig meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 jeg er dypt uenig i det du sierdu har faktisk kopiert dette innlegget fra andesam jeg synes ibm er dårlig, men compaq er bra det også.....er du enig =meg Hvis IBM er dårlig, _suger_ produsentene du nevner. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 -Dårlig bruk av emnefeltet Prøv å skriv ett mer beskrivende emne neste gang! Les også Rettningslinjene Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg