Mefix Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hei, min (ganske så lite datakyndige) venn mener at han har blitt infisert med viruset "Ralek" eller "Ralek W". Han sier i alle fall at hans installasjon av Norton Anti Virus melder fra om dette. Han klarer ikke å få fjernet dette, og jeg er ikke i stand til å finne informasjon om noe som helst ved navn Ralek noe sted. Jeg antar at han ikke har klart å pådra seg noe nytt og ukjent, og jeg lurer derfor på om noen av dere har hørt om dette "Ralek"/"Ralek W". Meget mulig at det er et eller anna program som føkker NAV. Takk, takk. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Få han til å scanne med Trendmicro's Housecall for jeg kan verken finne noe info eller huske noe om dette viruset. Er du sikker på at det var slik det var skrevet? Lenke til kommentar
Mefix Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Jepp, helt sikker, har tvunget ham til å stave det tre ganger... skal be ham sjekke siden nå Lenke til kommentar
Mefix Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg har forøvrig allerede bedt ham om å sjekke maskina på pandasoftware. Skal housecall være et bedre program? Uansett grunner alt i at jeg ikke tror han egentlig har et virus, men at det er noe annet mystisk NAV klager på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå