Berrern Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Vel, jeg sitter her med en låst AMD XP2800+ Barton og sturer fordi jeg ikke kan overklokke lengre.. Har vært på overklokkingsforum over hele verden de siste ukene, og det finnes tydeligvis ingen måte å låse opp luringen med så lenge man har et nForce-kort. Så jeg vurderer å selge min ASUS A7N8X Deluxe, og heller kjøpe et VIA eller SIS-basert kort. Er det noen som har noen erfaringer rundt hovedkort med disse chipsetene? Er noen av dem gode å overklokke med? Er det stor forskjell mellom nForce2 og VIA el. SIS? Anbefalinger? Håper noen kan hjelpe meg, kjenner lite til VIA/SIS-kort Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Alt jeg kan si er bare at nForce kortene er bedre ytelsesmessig. Lenke til kommentar
Berrern Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Alt jeg kan si er bare at nForce kortene er bedre ytelsesmessig. På hvilken måte? Hastighet på kommunikasjon mellom komponenter? Bedre lyd (betyr ingenting, har bedre lydkort)? Færre eller dårligere funksjoner? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Via KT600 yter omtrent like bra som NF2, men er ikke noe særlig til overklokking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå