Gå til innhold

Koss Porta Pro vs UR 40

Anbefalte innlegg

Helleu,

Skal kjøpe en av disse hodetelefonene, men jeg greier ikke helt å velge hvem.

Snakker om Koss Porta Pro :thumbup: Og Koss UR 40 :thumbup: .

Link til Koss Porta Pro på Komplett.no

Link til Koss Porta Pro på Koss.com

Link til Koss UR40 på Komplett.no

Link til Koss UR40 på Koss.com

Skal brukes hjemme i ro og fred, på lan partys og på tog, buss, fly og alle andre mulige plasser. Eller lettere sagt overalt.

Må ikke være for skrøpelig heller, som at den blir mos av å ligge i en skole sekk osv.

Er veldig glad i bass som er god, kraftig og dyp. :dribble: Men må være god å bruke på hue og som er bra på lan partys. Der kan det være litt støy, og det skal man høre minst mulig av :D

Takker og bukker for alle svar.

--Hvis noen av linkene ikke funker så er det ikke min feil :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bestilt ur40 fra komplett.no og til spill er visstnok de bedre enn porta pro. De gir jo også selvfølgelig bedre lydisolasjon enn porta pro siden de er lukket, noe som sikkert er deilig på lan. ur40 kan du vel nesten bruke til alt. kanskje ikke sykling og jogging da.

Lenke til kommentar

Som folk har påpekt før: skal du bruke dem mens du stort sett sitter i ro, går du for UR40. Skal du bruke dem under fysisk aktivitet, samt at du foretrekker kompakte, sammenfoldbare, lette og gode hodetelefoner, går du for Porta Pro.

bfisk

Lenke til kommentar

Har Porta Pro selv, og bruker dem til alt. Super lyd, og gode å ha på (ihvertfall på hodet mitt :p).

Men som Sandiz sier, det er MEGET kort ledning.. skal nok kjøpe meg forlenger for å bruke til PC'en..

Porta Pro anbefales.. Men så har jeg ikke prøvd UR-40 da :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934

Jeg har begge. Porta Pro bruker jeg til fysisk aktivitet (jogging og sykling), men ellers bruker jeg bare UR 40. Det er deilig med lukkede hodetelefoner, og lyden er litt mer balansert enn i Porta Pro.

Lenke til kommentar

har både portaPro og UR40. Kjøpte UR40 fordi PortaPro var vonde å ha på seg over lengre tid (som av og til kan skje ved spilling og slikt...). Jeg er svært fornøyd med UR40. De er behagelig å ha på, og de gir en fyldigere lyd (sikkert pga isoleringen) enn portaPro.

Lenke til kommentar

Koss porta pro har elendig kvalitet.

Men jævli bra kundeservice. Jeg

har hatt mine koss på reperasjon

5 ganger, det har vært gratis hver

gang :) Men skal du sitte foran pc'en

med headsette ville jeg heller gått

for noe annet med lengre ledning.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...