Gullars Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Her er saken: Eg har ein creative surround, 5 små og ein sub som eg koplar på hercules game theater xp med sånne (trur det heiter) phono-kablar (kvit/raud i eine enden, svart jack i andre). Kan få kjøpa surrounden til ein kompis som er litt betre (også den 5+1), og eg lurte på om det gjekk an å kopla begge to på hercules game theater xp? Hans har fjernkontroll og anna kult... Vil dette fungera? kva treng eg då av ekstra-utstyr? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 hrm, nå har jeg bare four-point surround selv, men hvis 5.1-sakene kobles til minijack-utgangene bakpå kortet, så kan du kjøpe en 1 til 2-overgang.. hadde vært litt småkult med fire høytalere både oppe i taket og nede på gulvet. :smile: Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 13. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2002 det er phono-inngangar på baksida av boksen (game theater xp består av kort + ein boks som du set på bordet). Har forresten eit lite problem med høgtalarane nå... når eg speler av ein mp3 i windows media player er det berre 2 av høgtalarane som gir lyd... er dette pga. instillingar i windows media player? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå