Gaston Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg lurer på om jeg burde kjøpe det, eller få det av en kompis jeg har spilt nesten alle starwars spillene, men har liten tro på dette jeg hater spill som ikke har noe med film og gjøre, men er dette bra nok til å kjøpe orginalen Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg synes det er et tøft spille jeg ... Har ikke spillt det så mye men... Lenke til kommentar
Nolander Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Dette er det tøffeste rollespillet på markedet nå, det absolutt noe å anbefale. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Vel ,for å si det sånn, det er gått noen år siden jeg spillte mitt første spill, pong tror jeg det var en gang på tidlig 80 tall, og har vel siden den gang vært innom mye. Som single player spill syntes jeg dette er det definitivt beste spillet jeg faktisk noensinne har spillt. I motsetning til andre SW spill, så lever Kotor opp til følelsen av å være en del av SW-universet. I tillegg så varer det mellom 40-60 timer, og replaymuligheten er jo enorm ettersom man kan spille både light og dark side. Absolutt verdt pengene. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Er det et strategisk spill, eller er det en Jedi/sith/droid som går rundt å skyter????? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Det er et rollespill. Vet ikke om du kjenner til sjangeren? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Får det av søster´n i bursdagsgave May the force bless my sister! Endret 30. januar 2004 av The_evil_blue_toad Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Om dette spillet finnes bare til x-box ? Har hørt det skal komme til PS2 Lenke til kommentar
Togo Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 endre' date='29/01/2004 : 22:59'] Om dette spillet finnes bare til x-box ? Har hørt det skal komme til PS2 Spillet finnes også til PC. Enig med BioNor, dette er et av det beste spillet jeg har spilt. I dette spillet er følelsen av SW-universen mye bedre enn i de andre spillene. Akkurat nå er jeg på Dantooine for å bli en Jedi. Skal fullføre den siste testen, så blir jeg en jedi. Hvilken jedi er dere? Jeg er en sentinel Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 man kan laste det ned Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Men det er å utnytte systemet... Skal kjøpe det til helga.. trur jeg. Convince me! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 fikk spillet til jul og har kommet til Tatooine, har klart taris, dantooine og kashyyk. Er forreten Jedi guardian. Alle som ikke har det MÅ kjøpe det. Lenke til kommentar
ShellGhost Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 KJØP DET! KJØP DET! KJØP DET! KJØP DET! KJØP DET! KJØP DET! KJØP DET! KJØP DET! KJØP DET! Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Det er dritt-gøy spill! Spiller en Light-jedi sammen med en kamerat, og en dark-jedi alene. Har kommet like langt med begge, men når jeg spillte alene kom jeg til Tantooine 6 timer raskere enn når vi spiller light Men så har jeg jo hørt det meste av pratinga fra før (og kan fint skippe over det jeg ikke gidder å høre igjen ) og vet hvor jeg skal gå også. Men 10 timer i stedet for 16... Føler meg som en racer! Btw. det tar på å være dark jedi.. hardt å være skikkelig slem hele tiden. Trodde ikke det ville bli noe problem, men... ja.. Det er jo litt deilig også da Endret 4. februar 2004 av Whirush Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Tror nok ikke det kommer noen KOTOR til PS2. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 man kan laste det ned Bwhahaha Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 KJØP DET! KJØP DET! KJØP DET! KJØP DET! KJØP DET! KJØP DET! KJØP DET! KJØP DET! KJØP DET! Du har overtalt meg... skal på Buskerud Storsenter i dag når muttern kommer med bilen Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Det er over all forventning! WOOT! Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 KOTOR er rett og slett et kunststykke av et spill, er sinnykt bra, ahr blitt jedi og er på dantoine for å gjøre ferdig noen missions før jeg drar til Kashyyk. Lenke til kommentar
AceHigh Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Som regel så pleier jeg å laste ned spill eller få noen til å brenne dem for meg. SWKOTOR er en av de få spill som jeg kjøpte. Jeg synes at det spillet her er absolutt verdt penga. Den må kjøpes, DU BARE MÅ HA DEN ORIGINAL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå