Geforce Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hei har funnet ut at jeg må formatere pcen min, men det som er saken er at jeg har ganske mange mail i Outlook Express som jeg har lyst til beholde. Har prøvd å finne ut hvor de legger seg på hd, men jeg kan ikke finne de? Noen som vet hvor mailene legger seg og om jeg i det hele tatt kan få de over på en annen disk eller noe? Har jo formatert før og da har jo alle mailene mine blitt sletta Har ikke lyst til at det skal skje nå ette som mange av mailene er ganske viktige. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 mailen ligger jo på din email account ute på serveren til dem du har hos da, enten msn.com, hotmail e.l. når du fyrer opp outlook etter formateringen, plotter du bare inn email og pass. så er du oppe og går igjen! Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Litt feilpostet. Gå inn på options i outlook-en. Maintenance og store folder. Der kommer adressa opp. Kopier den og legg den inn i eksploreren din. Fjern så det bakerste så du hopper eit skritt tilbake til mappa før. Ta kopi av den. Beklager formuleringen. Endret 28. januar 2004 av Ulvestad Lenke til kommentar
EC Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Feilpostet, hører hjemme under programvare. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg