ZaKo Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Har en XP3000+ med Epox 8rda3+ , 1000mb ddr ram og shappire radeon 9800 PRO A-I-W! Under XP så får jeg slike små lagg hele tiden, f.eks hvis jeg spiller et spill hvor det er filmklipp først.. så ser jeg at maskinen ligger etter liksom, virker som den ikke kjører alt riktig. Fatter det ikke.. også hvis det skjer mye, kan det komme sprake lyder i høyttaler noenganger og skjermbildet går treigt. Virker ikke som FPS-lagg,da ville det vel lagga konstant på hvert frame..!? Det skjer når jeg bruker Winamp også.. kommer sånne hakke lyder under 1 sek. men det er ikke ofte. Noen som aner hva det kan være? driver feil? formaterte i går..! Håper på greie og seriøse svar! Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Prøv med de nyeste driverene på alt sammen. Lenke til kommentar
TMH Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Har litt hakking på noen spill "startlagg". og spraking i høytallerene pleier å være fordi pcen gir maks lyd til lydkortet... har sånn på min pc jeg. og kjører på 50% volum i winamp, så slipper jeg det der... Dessuten er ikke XP det beste operativsystemet jeg har sett.... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Har litt hakking på noen spill "startlagg". og spraking i høytallerene pleier å være fordi pcen gir maks lyd til lydkortet... har sånn på min pc jeg. og kjører på 50% volum i winamp, så slipper jeg det der...Dessuten er ikke XP det beste operativsystemet jeg har sett.... Så du mener det er XP som er problemet? Dummeste jeg har hørt. Tusenvis av andre som kjører XP som ikke har disse problemene. Dette er nok tegn på brukerfeil. Synes folk skylder litt for lett på operativsystemet. Lenke til kommentar
Berrern Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Så du mener det er XP som er problemet? Dummeste jeg har hørt. Tusenvis av andre som kjører XP som ikke har disse problemene. Dette er nok tegn på brukerfeil. Synes folk skylder litt for lett på operativsystemet. Windows stinker, de fleste vet vel det. Men det er lite sannsynlig at XP er grunnen til problemene.. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Så du mener det er XP som er problemet? Dummeste jeg har hørt. Tusenvis av andre som kjører XP som ikke har disse problemene. Dette er nok tegn på brukerfeil. Synes folk skylder litt for lett på operativsystemet. Windows stinker, de fleste vet vel det. Men det er lite sannsynlig at XP er grunnen til problemene.. Nææ. Det kommer an på hva du bruker maskinen til. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Windows stinker, de fleste vet vel det.Men det er lite sannsynlig at XP er grunnen til problemene.. Ja, det er vel derfor (nesten) alle bruker det. Herregud, ikke skap deg! Lenke til kommentar
Berrern Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Windows stinker, de fleste vet vel det. Men det er lite sannsynlig at XP er grunnen til problemene.. Nææ. Det kommer an på hva du bruker maskinen til. Joa, for kontorPC'er og slikt selvfølgelig.. Men alle vet at Linux er bedre enn Windows når det gjelder ytelse (da spesielt bruk av systemressurser), alle som påstår annet må være gale! Lenke til kommentar
Berrern Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Windows stinker, de fleste vet vel det.Men det er lite sannsynlig at XP er grunnen til problemene.. Ja, det er vel derfor (nesten) alle bruker det. Herregud, ikke skap deg! Skaper meg ikke Grunnen til at (nesten) alle bruker det er at de ikke har tid/lyst til å lære seg Linux - eller at de faktisk ikke engang vet om det! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Det er den dummeste argumentasjonen jeg noen gang jeg har hørt. Lenke til kommentar
TJ Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Windows stinker, de fleste vet vel det.Men det er lite sannsynlig at XP er grunnen til problemene.. Ja, det er vel derfor (nesten) alle bruker det. Herregud, ikke skap deg! Det er en annen grunn til at nesten alle bruker det: Monopolene de har og har hatt. Skulle vært visse begrensninger når det gjeller monopolsetting (både for Telenor og Microsoft) EDIT: Berrern har et poeng. Og til deg Swag, vær snill og opptre litt mer saklig Endret 28. januar 2004 av TJ Lenke til kommentar
Berrern Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Det er den dummeste argumentasjonen jeg noen gang jeg har hørt. Klokka er 22, har jobbet siden 07:30, er litt sliten, sorry.. Skal prøve å poste noe bedre imorgen Uansett; hvis noen mener Windows er bedre enn Linux på stabilitet, ytelse, utnyttelse av systemressurser, kjøring av programmer etc er det noe galt.. Linux er 100 ganger vanskelig og komplisert enn Windows for veldig mange mennesker, men de som først lærer seg det bytter nesten aldri tilbake. Edit: leif Endret 28. januar 2004 av Berrern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå