ZizMan Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hallo.. Jeg har litt problemer med å brenne en dvd-film til pc`n min.. Når jeg skal brenne den over til maskinen kommer det en feilmelding da den er ferdig. Error occured reading sectors. Noen som vet hva som er feil? Jeg bruker DVDXCopy XPress da jeg brenner den til pc`n.. Hjelp så fort som mulig... Lenke til kommentar
supersnus Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) skit / hakk i plata? føkkaopp dvd spiller. ps. legg inn AnyDVD fra slysoft.com Endret 28. januar 2004 av sindreengen Lenke til kommentar
ZizMan Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Det er ikke riper i platen.. Men når jeg brenner med bonus-materiale på cd`n da skjer det noe under brenning.. Men hvis jeg ikke har med bonus-materialet da går det helt fint. Ingen som vet hva som er feil? Lenke til kommentar
t-vs Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Prøv AnyDVD sammen med enten DVDShrink eller CloneDVD. DVD X Copy er verdens mest oppskrytte program. DVD Shrink er et gratis program som er best av alle når det gjelder redigeringen av filmen, full kontroll på alt av menyer, lydspor, extras o.s.v. Men du trenger et brenneprogram for å brenne ut filene. CloneDVD ligner mer på XCopy, men du slipper Backup logo på skjermen, samt at den ikke sletter filene etterpå hvis du ikke krysser av for at den skal gjøre det. Raskere ripping enn DVDShrink. DVD X Copy suger!!!!!!! Hvis ingenting av dette hjelper, så er det noe galt med maskinen eller brenneren din. Plextor 708 ruler!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå