brainwasher Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 HEy bare lurte på om det gikk han.. eg hadde bare tenkt og tulle litt med en venn da men. Noen som vet hvorda ndet er mulig.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) søå? edit: Slå av ja...hehe Du må vel få noko program inn på maskina hans og greier. Endret 28. januar 2004 av zeph Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 ja det går ann. du må ha samme passord på begge pc-ene (tror jeg) og instalere gfi lan guard, tror jeg... søker du på lan progs elns på download kommer det fram masse, er mange slike program. Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hvis alle forhold ligger til rette for det ( Routet SMB, passord, o.l. ) så kan du slå av en remote maskin med Windows NT5+'s "shutdown" kommando. Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Som jeg ser det så er det faktisk tidsbesparende å reise hjem til ham og sage over strømkabelen til huset enn å begynne med programmer, routing og åpning av porter til slikt... Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Som jeg ser det så er det faktisk tidsbesparende å reise hjem til ham og sage over strømkabelen til huset enn å begynne med programmer, routing og åpning av porter til slikt... Eller bare stjele alle sikringene hans Lenke til kommentar
SS7 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Som jeg ser det så er det faktisk tidsbesparende å reise hjem til ham og sage over strømkabelen til huset enn å begynne med programmer, routing og åpning av porter til slikt... Ja... sage over strømmen... med en metallsag..... now that would be a sight. Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Som jeg ser det så er det faktisk tidsbesparende å reise hjem til ham og sage over strømkabelen til huset enn å begynne med programmer, routing og åpning av porter til slikt... Ja... sage over strømmen... med en metallsag..... now that would be a sight. hehe... og selv om man tar med recovery-tida på sykehuset etter total 3.gradsforbrenning over hele kroppen så tar det kortere tid enn å dille med det andre... Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 hehe så det var ikke så enkelt nei.. MEn eg har et til spørsmål i samme slengen.. NÅr eg prøver og lage vt server så er det ingen som finner serveren ikke eg heler eg har åpnett alle portene i routeren eg har en ngt 3351.. NOen som vet hva som kan være feil??_ Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 VT Server? Du må ikke bare åpne portene, for at folk på "utsiden" ( internett ) skal kunne nå din maskin på en gitt port må også routeren være konfigurert for å aktivt forwarde innkommende pakker på denne porten til din pc. Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 JEg har åpnet alle portene i routeren er det noe mer eg må gjøre?? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Det er jo mange forskjellige alternanativer til å skru av, f.eks kunne du fått en trojan inn på systemet hans og brukt den, men med en trojan så er det stor sjanse for at den er infisert når du allerede når du laster den ned, så da har du tråkka litt i salaten. Så mener jeg å ha hørt om at du kunne bruke et VB script over nettverk, gå å spør på sourcecode.no forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå