jorn_:-D Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg skulle gå inn på Agile, og så begynte telefonen å skru seg av, jeg skrudde den på igejn, men etter en liten stund så fikk jeg bare opp Nokia på skjermen, og kunne ikke trykke på noen tng! Måtte ta ut bateriet for å få den til å starte på nytt! Veldig iriterende! Er det noen som har noen tips for å få den til å funke igjen? Hvis ikke så går vel dette på garantien? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 jeg ville tatt det på garantien hvis jeg var deg, virker som en produksjons feil for meg. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg skulle gå inn på Agile, og så begynte telefonen å skru seg av, jeg skrudde den på igejn, men etter en liten stund så fikk jeg bare opp Nokia på skjermen, og kunne ikke trykke på noen tng! Måtte ta ut bateriet for å få den til å starte på nytt!Veldig iriterende! Er det noen som har noen tips for å få den til å funke igjen? Hvis ikke så går vel dette på garantien? Funker den eller funker den ikke? Du sier at du måtte ta ut batteriet og sette det inn igjen for at du kunne slå den på igjen, og da virker det som om den virker? Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Dette skjedde med meg og og da måtte jeg formatere hele driten før mobilen fant ut at den ville starte. Det er en knappe kombinasjon du skal trykke/holde inn for å formatere telefonen. Husker ikke helt hvilken, tror det var 3 + Grønn og en til.. Søk på forumet. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Det er 3 + grønn og *. Hold disse knappene inne når du slår på telefonen. Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Formaterte telefonen, og da virket den igjen. Den virket når jeg tok ut bateriet og startet den på nytt. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hvorfor spør du om garanti osv da? Den funker jo like bra som før etter formateringen. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Høres bare ut som om du har problemer med softwaren. Kanskje bare på agilemessenger. Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Det er jo litt skjedelig når mobilen slo seg av og på i et sett.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Kan ikke se at du nevnte at den slo seg av i et sett Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 telefonen blir jo litt som win når den har symbian, legger du inn mye drit og kjører mye i bakgrunnen kan det gå galt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå