Andreas2k Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Hei, har letet etter en tråd med dette temaet oppe, men fant ingen ting (kan seff være at jeg overså noe) Jeg har store problemer med å kunne bruke wap på min E700, fungerte helt fint igår. Helt til jeg byttet simkort med min far sitt slik at jeg kunne få ned litt bilder. Når jeg etter det tok inn mitt eget simkort og slo den på ville ikke wapen fungere. Har lastet ned gprs oppsettet fra netcom 4 ganger, manuelt 2 ganger. Og netcom kundeservice forstår like lite som meg (de skulle prøve å "restarte gprs'en til abb. mitt) men det var kl 14 idag. Har dere noen tips kom med dem . Og ikke sleng dritt om telefonen for den er KJEMPE god En annen ting jeg lurer på er om ir min vil fungere med andre sine telefoner motta bilder, fra annet merke som fks SE,nokia) En venn av meg som mener at det ikke går Takker for alle svar:) Mvh Andreas Håkonsen En stolt E700 eier =) Endret 28. januar 2004 av Andreas2k Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Så du har ringt 05050 og fått de til å sende deg oppsett?? Hmm.. har du prøvd å skru mobilen av og på etter at de har restarta gprs'en på mobilen din da??? Det virker kansje som et dårlig forslag men man vet jo aldri... Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Det er vel restaring det her foreslås. Da er det ikke nok bare å skru av og på igjen. Du må ta batteriet ut og sette det inn i gjen. Da blir restartingsprosedyren igangsatt. Lenke til kommentar
Andreas2k Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg har gjort begge delene, tatt ut sim kortet og. Får opp denne meldingen "Feil: Nettverk er utilgjengelig" Har full dekning her jeg sitter. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 HAr du prøvd flere ganger å sende??? For en gang eller to måtte jeg prøve opp til fem ganger før det gikk å sende den, hadde fullt med signaler men det kom sånn nettverksfeil eller noe.. Lenke til kommentar
Andreas2k Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Da prøver jeg igjen, merkelige saker :\ Lenke til kommentar
Andreas2k Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 fungerte ikke Lenke til kommentar
Andreas2k Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Wap vil fungere men ikke gprs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå