sparks Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hvorfor slettet dere tråden om Ostby Data? Snakket med moderator om tråden før dere slettet den og den var helt ok.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Eg er enig med moderatorene her. Det vart for dumt... Men dette skal takast opp med Moderatorer på PM, og ikkje her. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 De ville vell ikke at Ostby data skulle se at vi har gått sammen for å gjøre de konkurs? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 QUOTE (zeph @ 28/01/2004 : 19:57) Eg er enig med moderatorene her.Det vart for dumt...Men dette skal takast opp med Moderatorer på PM, og ikkje her. Hvordan hvilken moderator jeg skal snakke med? Er visst ikke bare en tråd som er FJERNET. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Det er helt håpløst å legge en slik last på en nettbutikk som åpenbart har feilpriset. Derfor ble den slettet. Det finnes ikke tvil i havet om at det var snakk om feilprising, og da å spre slik informasjon er meningsløst. Det er åpenbart at butikken vil gå konkurs hvis de skal levere det antallet som har blitt bestilt i løpet av svært kort tid der nå. Har dere store motforestillinger mot denne håndteringen så får dere sende klage til forumstyret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg