Fotoentusiasten Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Dette høres vel kanskje undelig ut, men jeg klarer faktisk ikke å få inn nye ringelyder til min SX1. Jeg har koblet til telefonen med USB kabel og får kontakt med tlf. Bruker dataen til å sende sms da jeg synes det er litt kjipt tastatur på SX1 (vanesak) Dette fungerer utmerket. Jeg har lest i manualen at jeg skal kunne sende ringelyder til meg selv via sms fra PC. I budbringeren kan jeg velge sett inn/ring tones også kommer det opp en meny med 2 valg. Disse er grået ut og kan ikke velges. Har også prøvd å legge ringelydene inn på mmc kort og kopiere dem inn på telefonen etterpå , men da får jeg opp at jeg ikke har tilgang til dette. Hva er galt? Lenke til kommentar
Victorious Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 hmmm. Hvorfor ikke bare gå inn på Siemens data suite, gå inn på exchange software delen, og bare "lim inn" filen på en av mappene i telefonen?? Slik gjør jeg det i hvertfall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå