Botten88 Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Siden det er MP3-spiller på denne telefon, er det noen som vet om det vil følge med en ledning til data? Altså sånn at man kan få musikk fra data til mobilen! Og er det noen som vet om det vil følge med en CD man kan installere til data? Det følgte med en CD til min 6610 som jeg har nå. Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 ÅÅÅÅ nice price på den as. Trodde den skulle komme opp i over 4høvdinger men, fy å jesus... Gleder meg Hvor mye er en brukt 6600 verdt. Kjøpt 1 november 03. Pent brukt, uten riper, og god som ny, untatt at den har et 2 månder gammelt display, bateri og pcsuite pc? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Du får vel rundt 3500,- eller litt høyere enn det for en brukt 6600. Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Seriøst pen mobil! Mye bra "innmat" og får'n si..Hadde det ikke vært for at den ikke har Symbian.. Du kan da vel bare bruke blåtann? Kjøp et BT adapter hvis du ikke allerede har! Det er kjempekjekt! Endret 28. januar 2004 av mack_ Lenke til kommentar
osdrev Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 noen som vet hva som følger med denne mobilen når du kjøper den? er det med minne kort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå