Cs-mannen Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hva er det som er det billigste stedet å kjøpe spill? Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg tror ikke det er noen plasser som er billigere enn andre. Du må bare gå rundt i butikkene bestemme deg for hvilke spill du vil ha og sammen likne prisene. Grunnen er at jeg har sitt forsjellige butikker har kampanier på de forsjellige produktene en gang i mellom. En gang fant jeg Amped til 79kr. Lenke til kommentar
simes Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Play.com, cd-wow.com og dvdboxoffice.com.. Sistnevnte har bare ntsc spill. Også trenger du ikke ha høyrestilt "marg" t2xg.. Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 PLAY.COM er billigst. Der får du GTA:Double Pack(xbox) til ca 380kr & Hitman 2: Silent Assasin(xbox) til ca 130kr inkl. frakt på alle varer, ikke noe toll. Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Ikke no toll på hitman 2 nei, men GTA-pakken må du nok ganske sikkert betale toll for. (kommer vel litt ann på hvor oppmerksomme tollerne er, men veldig sannsynlig) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 moms, folkens, moms... men play.com er å foretrekke, ja, eller så har jeg handla et par spill hos cdon.com også, selv om det ikke viste seg å være det ALLER billigste valget... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Også trenger du ikke ha høyrestilt "marg" t2xg.. Kanskje det er et moderne dikt? Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Dvdstrax.com sier jeg meg enig i. Veldig bra side. For filmer også.... Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Dvdstrax sender fra danmark, ergo: du må betale moms (ser man det, jeg fikk det riktig denna gangen ) Nå vet jeg ikke hvordan de sender, men på siden deres står Alle våre priser er eksport-priser og inkluderer ikke mva i de respektive land. For våre norske kunder innebærer dette at det tilkommer mva og postens innfortollingsgebyrer for kjøp over kr 200,- http://www8.cd-wow.com/ derimot slenger på "sensur" over prisen Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Slapp moms når jeg bestillte fra DVDStrax.com. DVD til 299kr. Var klistra en rød lapp med "tollpliktig" på pakken, men har ikke skjedd noe mer, så renger med at noen var slappe og jeg slipper MVA. Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 selv om det kommer 30 krone i shipping i tillegg, har man jo fremdeles spart 150 kroner i forhold til vanlig butikkk. Altså på dvdstrax Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 I tillegg kommer det et fortollings gebyr (eller no sånt) på rundt 150-170 spenn.. Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Whirush Skrevet 06/02/2004 : 11:13 I tillegg kommer det et fortollings gebyr (eller no sånt) på rundt 150-170 spenn.. Jeg har handla der 4 ganger, aldri betalt noe sånt beløp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå