Gå til innhold

E700 og irriterende lyder!

TeSp

Anbefalte innlegg

Har hattt telefonen en stind nå og den er bare helt knall spør du meg.. Ikke noe negativt med den bortsett fra at jeg vil ikke at det skal komme stygge lyder når jeg fjærner lydløs og hvis jeg skal slette en medlding.. Hvordan kan jeg få dette bort??? Syntes det er veldig irriterende hvis man skal slette 5-6 meldinger etter hverandre også kommer samma lyden hver gang. Går det ann å få den vekk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hattt telefonen en stind nå og den er bare helt knall spør du meg.. Ikke noe negativt med den bortsett fra at jeg vil ikke at det skal komme stygge lyder når jeg fjærner lydløs og hvis jeg skal slette en medlding.. Hvordan kan jeg få dette bort??? Syntes det er veldig irriterende hvis man skal slette 5-6 meldinger etter hverandre også kommer samma lyden hver gang.  Går det ann å få den vekk?

Ikke hvis du ikke setter telefonen i lydløs...

Lenke til kommentar

Hvis du søker på forumet tror jeg at du skal finn en kode slik som med kameralyden.. Synes det er en munter liten tone jeg :D .. hvis det er sendte meldinger det er snakk om så kan du jo velge slett alle...

EDIT: en og ikke et kode :p

Endret av Anette_87
Lenke til kommentar
Har hattt telefonen en stind nå og den er bare helt knall spør du meg.. Ikke noe negativt med den bortsett fra at jeg vil ikke at det skal komme stygge lyder når jeg fjærner lydløs og hvis jeg skal slette en medlding.. Hvordan kan jeg få dette bort??? Syntes det er veldig irriterende hvis man skal slette 5-6 meldinger etter hverandre også kommer samma lyden hver gang. Går det ann å få den vekk?

...ellers så kan du lukke igjen "lokket" for hver gang du har godtatt at den skal slette. Dette funker også når du skal sende sms...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...