hollywood Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Har tenkt å investere i et Asus A7M266-D Dual hovedkort, men er litt usikker. Noen som har erfaringer med gode Dual kort til AMD? Bør ikke koste flesk! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Quote: hollywood skrev (2002-03-13 14:51):Har tenkt å investere i et Asus A7M266-D Dual hovedkort, men er litt usikker. Noen som har erfaringer med gode Dual kort til AMD? Bør ikke koste flesk! Må nokk skuffe deg å si at de fleste Dual kort til AMD koster flesk, i allefall for mi pengbok. Men tror du kan spørre en av skribentene på http://www.overklokking.no Jeg mener at en av de har en et Asus A7M266-D Dual hovedkort. Lenke til kommentar
bizarre Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Hei. Jeg kjører Tyan Tiger S2460 mb. Det har det bare hvert kødd med. Jeg har hengt en del på "dual forumer nå" og etter Hva jeg har fått med meg er det mist problemer med Asus a7m266-D og best ytelse også. Hvis jeg hadde hvert deg hadde jeg gått for Ausus kortet. Mvh biZaRRe [ Denne Melding var redigert av: bizarre på 2002-03-14 14:41 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå