MacPlus Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Har nylig fått meg en PowerBook 1,25Ghz med superdrive. Trenger å brenne ut en film fra IDVD, men skuffelsen ble stor da DVD-R platen ble matet ut igjen etter ca 30sekund! Hva er galt? Takler superdrive kun apple`s egne DVD-R plater? På DVD-R platen står følgende: " Verbatim 4X certified DVD-R 1-4X Compatible 4,7GB 120 Mins Video" Trenger hjelp raskt!! På forhånd takk for hjelpen (forøvrig leses superdriven alle CD-R, CD og vanlige DVD plater jeg har prøvd...) Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Har nylig fått meg en PowerBook 1,25Ghz med superdrive.Trenger å brenne ut en film fra IDVD, men skuffelsen ble stor da DVD-R platen ble matet ut igjen etter ca 30sekund! Har du forsøkt med en annen DVD-R plate? Kanskje platen du har brukt rett og slett er defekt? Det samme har hendt med meg én gang... Endret 29. januar 2004 av NickFalk Lenke til kommentar
MacPlus Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Ja, jeg kjøpte en 5pk av samme typen. Tenkte igrunn det samme, og har prøvd 2 dvd-r med samme resultat Lenke til kommentar
MacPlus Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Kjøpte en 5pk Memorex DVD-R plater idag, og de fungerte helt problemfritt! Heldigvis var det ikke Macèn det var noe galt med Lenke til kommentar
iDude Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Kjøpte en 5pk Memorex DVD-R plater idag, og de fungerte helt problemfritt! Heldigvis var det ikke Macèn det var noe galt med Snodig. Jeg har hatt småproblemer med noen Sony CDer også.. (powerbook med matshita cd-rw) Lenke til kommentar
jocke Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 ..vær nå klar over at mac'ens dvd-brenner bare støtter dvd-r (minus). + (plus) er ikke støttet, har dog ikke testet lesing av plus-plater. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 ..vær nå klar over at mac'ens dvd-brenner bare støtter dvd-r (minus). + (plus) er ikke støttet, har dog ikke testet lesing av plus-plater. Apple oppgir kun DVD-R og DVD-RW støtte på sine SuperDrive maskiner, men brenneren leveres fra fabrikken med støtte for alle formater (DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW og DVD-RAM). Jeg har brent DVD+R med suksess på min maskin! Lenke til kommentar
jocke Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 ..vær nå klar over at mac'ens dvd-brenner bare støtter dvd-r (minus). + (plus) er ikke støttet, har dog ikke testet lesing av plus-plater. Apple oppgir kun DVD-R og DVD-RW støtte på sine SuperDrive maskiner, men brenneren leveres fra fabrikken med støtte for alle formater (DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW og DVD-RAM). Jeg har brent DVD+R med suksess på min maskin! Jeg skulle brenne en dvd-plus for leden, og da fikk jeg feilmelding. Riktignok ble ca. 1/3 av plata brent før den fikk feilmeldinga. Noen som vet hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar
kingnothing Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Apple oppgir kun DVD-R og DVD-RW støtte på sine SuperDrive maskiner, men brenneren leveres fra fabrikken med støtte for alle formater (DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW og DVD-RAM).Jeg har brent DVD+R med suksess på min maskin! Hvordan fikk du til det? Jeg har prøvd med DVD+R, men da spyttet maskinen ut plata igjen uten engang å finne DVDen! Har også en Powerbook. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Greit, nå har jeg klart å brenne en dvd+ med SD i min PB G4 1,33ghz. Både Finder og Toast gjenkjenner plata som plus, og klarte i går å brenne ut ein hemelaget film via DVD Studio Pro. Problemet som oppsto ved forrige plate, var nok fordi jeg prøvde å brenne den i bilen - mens vi kjørte. Ble sikkert noe ubalanse i plata ved alle bevegelsene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå