Gå til innhold

Leie mobil hos thorn

enden

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle prøve å leie telefon hos thorn når jeg bytter om litt. De siste årene har jeg stort sett pløyd gjennom en telefon i året - sikkert ikke såå mye, men det blir penger av det når jeg stort sett kjøper mobiler til over 3k.

I tillegg har jeg for vane å ødelegge de - den eneste telefonen jeg har hatt uten at den blir ødelagt er en alcatel oneTouch easy :D

Behandler de ikke stygt i det hele tatt så jeg begynner å lure på om jeg har et magnetfelt som ødelegger de eller noe :dontgetit:

Derfor vurderer jeg thorn. Er det noen som har erfaringer eller tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt er bedre en Thorn. Bli sinnsykt mye dyrere enn å kjøpe uansett hva det er.

6600 koster 7500 (ja du leste riktig syvtusenfemhundrekroner)

Du kan sikkert plusse på 50 kr pr mnd i faktureringsgebyr også. Da ender du på over 9000 spenn. :scared:

Da kan du heller få kjøpe min for 7000 kr :D

Men seriøst, du finner lett en 6600 til ca 4500 u/abb

Lenke til kommentar
Behandler de ikke stygt i det hele tatt så jeg begynner å lure på om jeg har et magnetfelt som ødelegger de eller noe :dontgetit:

Bad karma sikkert...

Har hatt mobil siden NetCom startet opp i Norge - var vel blant de 2-3000 første som opprettet abo der for over 10 år siden, og har fremdeles til gode å måtte reparere/bytte telefon på grunn av at den ikke funket lenger.

Ingen av de mobilene jeg har hatt har gått istykker (men så har jeg aldri hatt Nokia heller da... ;) )

Lenke til kommentar
men så har jeg aldri hatt Nokia heller da... ;)

Den mobilen jeg har hatt lengst er 8210 (eneste nokia'n) :ermm:

Var det ikke en gang sånn at du leaset ting hos thorn, så kunne du når som helst bytte til et nyere, bedre produkt mot ny bindingstid? Forslag til andre steder om driver sånn idag? Det blir faktisk ikke dyrere hvis jeg fortsetter å bytte mobil en gang i året.

Lenke til kommentar

bindingstid? I gode gamle dager leide du en mobil med bindingstid, men du kunne når som helst bytte til en annen modell, bare ikke si opp leien. Siden jeg bytter mobil en gang i året, og like greit kan leie resten av livet er ikke bindingstid noe problem

Lenke til kommentar

Thorn har aldri hatt noen form for utleie av mobiltelefoner, kun finansiering eller kontant salg. Heller ikke Deal eller L'easy har tilbudt dette. Det er veldig mange som har samme oppfatning og tror at du får leid alt på Thorn, men det er altså ikke tilfellet.

Kanskje det var derfor det var så mange som ville leie PC av meg i løpet av min periode som Thorn-ansatt. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...