Gå til innhold

Sliter med å flytte filer fra SX1

genser

Anbefalte innlegg

Fikk i dag mitt 256 mb kort, og vil derfor bruke det. tenkte jeg skulle flytte sangene over til dataen (fra mitt gamle kort) men dette virker lettere sagt enn gjort.

jeg har innstallert all programvare, dataen gjenkjenner mobilen og å browse filene funker fint. men når jeg skal flytte skjer ingenting. prøver å merke filene og "dra" dem dit de skal. ingenting. prøver også merke dem og velge kopier, for så å kunne lime inn annet sted. ingenting..

råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det går UTROLIG tregt bare.

Prøvde selv å overføre 2 stk MP3-filer til minnekortet, men jeg sovnet nesten før den ble ferdig med det.

Hehe, jeg trodde den hang jeg. Men da måtte jeg sikkert bare venta lenger. Jeg har en n-gage liggende også, så jeg setter mmc kortet i den og overfører og setter kortet tilbake i sx1. Skulle ikke vært nødt til det...

Lenke til kommentar
Har noen prøvd bluetooth til å øverføre mp3 filer til sx1, og går det raskt? Jeg har ikke BT adapter til pc, men vurderer en. Tok meg akkurat 5 min 34 sek å overføre en mp3 fil på 11,7MB til min SX1, er litt vel mye. Er dette noe som prioriteres i FW07 tro?

tror dette er en ganske ok hastighet, er vel rundt det på min nokia, men som nevnt er en minnekortleser tingen hvis du skal overføre mye.

Men må si at blåtann er genialt, slipper å lete etter kabler, bøye meg etc. Jeg lar bare mobilen ligge på skrivebordet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...