DDDD Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Noen her som har noen eller mange morsomme screenshot som de vil dele med andre her på forumet? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 tok denne nettopp: http://www.freewebs.com/zickrog/ Lenke til kommentar
slash Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 hvis noen har en liten dråpe webspace til meg så kan jeg legge ut alle hysterisk morsomme screenshotta jeg har tatt i min karriere som gamer. det begynner å bli en del nå. Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 jeg kan jeg msn? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg har ørten hundre screenshots, men dessverre er de morsomste ikke lagt ut på web. (Hvis det er stor nok interesse, kan jeg legge de ut på siden min, wargamingnor.com...) Men dere kan sjekke ut Rogue Spear og Operation Flashpoint samlingene som jeg har ute på nett, er faktisk en del morsomme der (spesielt i RS!). Rogue Spear screenshots Operation Flashpoint screenshots Sjekk også mitt svar nummer to på denne tråden, er en del morsomme OFP screens der også! Enjoy! Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Morsomme dei i spiderman kostyme Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 http://home.broadpark.no/~kmoverla/horse_wskona.jpg Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 hehe, den der var god!! Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Det ligger en god del Cs shots på CSNation Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Hehe den var tøff Armalite66 Endret 29. januar 2004 av kaiern Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Her er 3 Screenshot fra CS Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Morsom tråd. Men vennligst ikke legg bildene direkte inn i tråden. Det holder helt fint med en link. Takk. Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Morsom tråd. Men vennligst ikke legg bildene direkte inn i tråden. Det holder helt fint med en link. Takk. Motatt, slutt. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 tok denne nettopp: http://www.freewebs.com/zickrog/ haha Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hei, fikk "tatt" noen artige av vår venn i RTCW. Tok meg den friheten og luske i SP delen, med kommandoen Noclip, og fant mye rart. Blant annet vår i helt sittende i et fly, som var tydelig merket med de hvite stripene som alle flyene hadde under landgangen i Normandy. Filene er lagret i clp, format og jeg får ikke åpnet de. Så visst noen kan avhjelpe det, så skal jeg med glede sende de til noen?! Jeg selv har ikke noen hjemmeside....... Har forøvrig 3 stk filer, som jeg synes Dere kan få se om vi får åpnet de. Forsøkte å sende de filene til en av de "bedre" siden som hadde RTCW som sin spesialtet.. Så aldri noe til bildene, og det er leeeenge side. Så.... Up To U. MvH WB Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Här är lite från CM-serien, klicka på bilden för flera... /Olle Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Fra IL2 FB Ikke min dag idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå