Gå til innhold

Skjermstørrelser

FifaGuru

Anbefalte innlegg

Hei

Vurderer ny bærbar nå, og sikler litt på en ultraportabel en.... for å være mer nøyaktig fs s6120.

Det jeg lurer på er om det er noen som har erfaring med ultraportable maskiner her? spesielt med tanke på skjerm er jeg noe skeptisk, men de er jo så søte.. :love:

Hvordan går det å surfe på nett med så "liten" skjerm? s6120 har maks 1024*768 oppløsning - vil det være et problem?

All hjelp mottas med takk...

PS! Noen som har funnet noen gode tester av denne maskinen? finner ingen som er så veldig utfyllende akkurat... bortsett fra barbara sin da :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

... tolker responsen dit hen at skjermstørrelser kankskje ikke har noe spesielt å si? ;) litt resons kunne jo vært fint... noen med erfaringer fra ultraportable pc'er fra før? kanskje noen som har noen alternativer, ultraportable eller ikke....

søker råd, må kjøpes om kun kort tid...

edit: skriveleif

Endret av FifaGuru
Lenke til kommentar

Hadde en toshiba maskin med 13,3" skjerm og 1024x768. Dette syns jeg var en veldig fin oppløsning på en skjerm av den størrelsen. Brukte maskina endel til photoshop o.l... funka greit for meg. Ingen problemer med websurfing. Slikt kommer stort sett ann på oppløsning, og det er vel ikke mange som lager websider spesielt tilpasset for større oppløsninger enn 1024...

Jeg er selv glad i små maskiner og syns ikke 13.3" er for lite, men det er jo en vanesak.

Knut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...