Spragleknas Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Det står SD-/MMC på HPs hjemmeside Vil det si dette: TwinMOS SecureDigital Card 256MB ... bare for å være HEEELT sikker! Endret 28. januar 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 ikke overbevist Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Det står SD på hjemmesiden... det står SD på kortet. Hvor mange flere beviser trenger du? Jeg jobber i fotobutikk... jeg vet at så lenge det står at ett kamera støtter SD kort, så støtter det det kortet du har lagt ut bilde av. Nuff said... Lenke til kommentar
Solstice Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 hahahah, greit å være amatør, men det får være grenser da.. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Det står SD på hjemmesiden... det står SD på kortet. Hvor mange flere beviser trenger du? Jeg jobber i fotobutikk... jeg vet at så lenge det står at ett kamera støtter SD kort, så støtter det det kortet du har lagt ut bilde av. Nuff said... Takker hahahah, greit å være amatør, men det får være grenser da.. Dra ditt det er varmest du din gnom ... ville bare være 100% i steden for 99% Tenkte på det faktum at det sto SD-/MMC ikke bare SD. Endret 29. januar 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 hahahah, greit å være amatør, men det får være grenser da.. Ikke rart folk vegrer seg for å spørre om ting her, når du går rundt og slenger dritt. Kom tilbake når du er blitt litt eldre... sånn 12 år eller noe. Lenke til kommentar
tovito Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Ikke rart folk vegrer seg for å spørre om ting her, når du går rundt og slenger dritt. Kom tilbake når du er blitt litt eldre... sånn 12 år eller noe. Som om jeg skulle sagt det selv! Endret 29. januar 2004 av tovito Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Virker som jeg kan bruke MMC kort og? Eks.: TwinMOS MultiMedia Card 128MB MMC Card 16 MB innebygd minne for lagring av bilder og video; Secure Digital-/MultiMediaCard-spor finnes for økt kapasitet http://www.hp-expo.com/no/nor/consumer/cam...3731a_tech.html Endret 30. januar 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Virker som jeg kan bruke MMC kort og? Eks.: TwinMOS MultiMedia Card 128MB MMC Card 16 MB innebygd minne for lagring av bilder og video; Secure Digital-/MultiMediaCard-spor finnes for økt kapasitet http://www.hp-expo.com/no/nor/consumer/cam...3731a_tech.html Ja, du kan bruke MMC, men det er ett utdatert system. Fordelene med SD fremfor MMC er : *Raskere lagring *Mer stabile kort (mindre fare for å miste alle feriebildene) *Mulighet for å skrivebeskytte kortet med en liten tapp på siden av kortet *Større lagringskapasitet om man vil ha mer enn MMC kortenes grense Anbefaler at du kjøper SD. Det koster kanskje litt mer, men er så absolutt verdt det. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Afseth : TAKKER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå