Petterahl Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hjelper det å oppgradere bios på mitt NF7-S v2? har standard bios og det er 1.7 eller 17. Vil jeg komme noe lenger med klokkinga? Lønner det seg å oppdatere? Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Tror ikke du kommer noe lenger med klokkinga. Hvis alt funker som det skal ser jeg ingen grunn til å oppdatere bios. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Eneste grunne til og oppgradere bios'en på NF7-S er støtte for NVSystemUtillity Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Eneste grunne til og oppgradere bios'en på NF7-S er støtte for NVSystemUtillity BIOS for s-ata er vel også nylig oppgradert, eller? Ville lagt inn 2.2 jeg, men er usikker på hva den takler av fsb i forhold til de tidligere versjonene. DrErling Lenke til kommentar
TMH Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg merket forskjell på ytelse når jeg oppdatere min BIOS.. Asus P4S8X hovekort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå