Gå til innhold

Ny side. Vad tycks?

Anbefalte innlegg

Trodde nesten jeg måtte KREMTE høyt på deg her nå, men til slutt så kom den! :p

Siden alle maser så jævels om den menyen så skal jeg finne på noe fænsy dah...

FuLu: en reddende engel! Skal sette meg inn i koden og lære av mine feil imorgen :) Go'natt alle sammen!

Skulle bare se hvor mye diss jeg fikk for designet hvis jeg ikke sa det var deg :p Alle her vet at jeg ikke kan tegne, så de burde gjennomskuet meg hvis jeg holdt kjeft :)

Synes kanskje tittelen/skrifta i header ble ørlittgranne dominerende
Cranker den ned ett hakk

designet var egentlig ment for å være klistra helt oppe i hjørnet
Syntes det så bedre ut med litt luft jeg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
#6E7176

Nedstemt. Synes det ble for blurry. Mulig jeg koker opp en mellomting.

litt grått
Utrolig at den ikke kom før på side to :p Kommer til å tilby alternative stiler når siden lanseres. Må bare mekke design/skifte farger på nuværende.

Har nå oversatt en av sidene mine (siden kommer til å være på engelsk da jeg føler at jeg er grusomt rusten i engelsk). Hvordan ser det ut med innhold? Noen som har problemer med layouten og valg av løsninger? Det eneste som ikke vises her er linker, og disse kommer til å være samme farge som ul med ekstra masrgin på begge sider for å framheves.

Menyen har jeg fortsatt ikke gjort noe særlig med i mangel på gode ideer.

Holdt på å glemme linken. Godt at forumet hikket litt så jeg ikke fikk postet den :)

Lenke til kommentar
JObber hardt med menyen nå, og må si at PoleCat er en av de mest tålmodige personene jeg kjenner. Han har sittet og guidet meg, en totalt ps noob, i flere timer nå :)

Det er akkurat dette jeg mistenker – at du bare er en Photoshop-nybegynner, ikke kjemisk fri for talent (evt. potensial).

Kunnskap er noe vi alle kan tilegne oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...