enden Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Trodde nesten jeg måtte KREMTE høyt på deg her nå, men til slutt så kom den! Siden alle maser så jævels om den menyen så skal jeg finne på noe fænsy dah... FuLu: en reddende engel! Skal sette meg inn i koden og lære av mine feil imorgen Go'natt alle sammen! Skulle bare se hvor mye diss jeg fikk for designet hvis jeg ikke sa det var deg Alle her vet at jeg ikke kan tegne, så de burde gjennomskuet meg hvis jeg holdt kjeft Synes kanskje tittelen/skrifta i header ble ørlittgranne dominerendeCranker den ned ett hakk designet var egentlig ment for å være klistra helt oppe i hjørnetSyntes det så bedre ut med litt luft jeg Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Du får laste ned koden på nytt, hadde glemt diverse ting, så den versjon som er lastet opp nå, tror jeg er "final" fra meg Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Har ikke lest hele tråden så det har kanskje blitt nevnt før: 2-3-4-5 px padding/margin i toppen og bunnen av teksten hadde gjort seg. Ser liksom litt "stappet" ut nå PS! IE6 her i gården Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 tror FuLu har fikset det. Hmm, PoleCat designer og FuLu koder. Ikke akurat min side lenger Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Og du fore trekker å kode i NotePad? Til og med FP ville ha gjort en bedre koding! Neida.! Sweeeetly done! Veldig fint designet PoleCat! Hadde digget litt lysere font farge i hoved ramma. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Hmm, lysere font? Litt redd for kontrast og lesbarhet. Gimmi a colorhex Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hmm, lysere font? Litt redd for kontrast og lesbarhet. Gimmi a colorhex #6E7176 Det betyr nødvendig vis ikke å være riktig, men dette ser smooth nok ut synes jeg TRY IT THEN!! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Ganske stilig, litt grått, men tøft! (kanskje det er meir ros til PC? ) Ingen feil på sida her (opera 7.10), bortsett fra at linken "how to" stikker litt uttafor den trekanten den skal vere inni. Lenke til kommentar
epsil Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Angående den menyen, anbefaler jeg deg til å lage fast rollovers, og brukeFahrner Image Replacement. Jeg foretrekker Langridge’s accessible image replacement, som ikke krever noe inngrep i markeringen (altså et ekstra span-element). Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Angående den menyen, anbefaler jeg deg til å lage fast rollovers, og brukeFahrner Image Replacement. Jeg foretrekker Langridge’s accessible image replacement, som ikke krever noe inngrep i markeringen (altså et ekstra span-element). Ah, la merke til det nå. Smart metode! Dumt jeg ikke visste om den før jeg kodet amotor.no Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) /meh likes ! Clean and easy Endret 30. januar 2004 av SirIce Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 #6E7176 Nedstemt. Synes det ble for blurry. Mulig jeg koker opp en mellomting. litt gråttUtrolig at den ikke kom før på side to Kommer til å tilby alternative stiler når siden lanseres. Må bare mekke design/skifte farger på nuværende. Har nå oversatt en av sidene mine (siden kommer til å være på engelsk da jeg føler at jeg er grusomt rusten i engelsk). Hvordan ser det ut med innhold? Noen som har problemer med layouten og valg av løsninger? Det eneste som ikke vises her er linker, og disse kommer til å være samme farge som ul med ekstra masrgin på begge sider for å framheves. Menyen har jeg fortsatt ikke gjort noe særlig med i mangel på gode ideer. Holdt på å glemme linken. Godt at forumet hikket litt så jeg ikke fikk postet den Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hvis du gidder, kan du jo lage siden på både norsk og engelsk da.. ikke det at de fleste nordmenn ikke kan engelsk, men det er et kjekt valg og ha Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Kommer til å legge ut nøkkelinfo i begge språk Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Ser jo bra ut den siden nå Jeg bryr meg lite om det er på norsk / engelsk, foretrekker egentlig javascript/tutorials på engelsk, da man kan dele det med flere enn bare nordmenn Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 nettopp det jeg tenkte. JObber hardt med menyen nå, og må si at PoleCat er en av de mest tålmodige personene jeg kjenner. Han har sittet og guidet meg, en totalt ps noob, i flere timer nå Lenke til kommentar
epsil Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 JObber hardt med menyen nå, og må si at PoleCat er en av de mest tålmodige personene jeg kjenner. Han har sittet og guidet meg, en totalt ps noob, i flere timer nå Det er akkurat dette jeg mistenker – at du bare er en Photoshop-nybegynner, ikke kjemisk fri for talent (evt. potensial). Kunnskap er noe vi alle kan tilegne oss. Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 kunnskap til å havne på et visst nivå ja, men talentet som pusher meg vidre er det værre med Uansett - noen som har noe å påpeke med designet og framstillingen av innholdet? Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Er vel blitt nevnt før, men hover i menyen kunne kanskje blitt fixet på, på samme måte som du har i How-to'en, slik som det nedereste eksemplet "css trixy rollover" Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Du har noen små skriveleifer i teksten som er '"appendix"' til 'trixy rollovers'.... bare for å si fra... Ellers et kjempetøft design!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå