Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Dette er mitt første design i Photoshop. Har ikke lagt til mange detaljer men lurer bare på om dette er noe jeg skal fortsette med eller la være.

Please vær litt snille siden det er første gang.

Hva syns dere?

Angel_M :innocent:

Link

Endret av Angel_M
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

personlig synes jeg det ble litt mye mellomrom mellom de forskjellige cellene... men det er sikkert en smakssak. Kanskje ha litt større kontraster mellom fargene (celler vs bakgrunn) ? men det er nok også en smakssak... Men for all del, ikke verst til å være førsteutkast :)

Lenke til kommentar

OK som de fleste har sagt så passer ikke copyright boksen helt.

Den skal jeg bytte ut. Var litt usikker på den fra før av.

Noen tips på hvordan jeg kan forbedre den og menyen?

Fortsett å komme med kommentarer takk..:)

Lenke til kommentar
personlig synes jeg det ble litt mye mellomrom mellom de forskjellige cellene... men det er sikkert en smakssak.

Da deler vi samme smak. :yes:

* Litt "rar" fargekombinasjon, sier ikke at det er noe spesielt galt med den, bare litt uvant på en måte.. :dontgetit:

* Oppsettet er jo HELT STD, så det skal jeg ikke kritisere, men jeg synes selv det er gøyalt når det blir forsøkt på nye metoder og løsninger. Nå finnes det jo en grunn til at dette oppsettet veldig ofte blir brukt, nemlig at det funker, men det skader jo aldri å ekserimentere.

* Håper for ditt eget navn og rykte at preview-teksten som vises ikke skal kjøres i nærheten av den størrelsen.

* Koppyrite-boksen er allerede nevnt, og jeg sier meg enig med alle andre.

Dette ser veldig ut som et "Mitt første design i Photoshop", som det også er.

Jeg vil anbefale deg at du prøver enda litt flere ganger, så kommer forbedringene fort nesten av seg selv.

Lenke til kommentar
personlig synes jeg det ble litt mye mellomrom mellom de forskjellige cellene... men det er sikkert en smakssak.

Da deler vi samme smak. :yes:

* Litt "rar" fargekombinasjon, sier ikke at det er noe spesielt galt med den, bare litt uvant på en måte.. :dontgetit:

* Oppsettet er jo HELT STD, så det skal jeg ikke kritisere, men jeg synes selv det er gøyalt når det blir forsøkt på nye metoder og løsninger. Nå finnes det jo en grunn til at dette oppsettet veldig ofte blir brukt, nemlig at det funker, men det skader jo aldri å ekserimentere.

* Håper for ditt eget navn og rykte at preview-teksten som vises ikke skal kjøres i nærheten av den størrelsen.

* Koppyrite-boksen er allerede nevnt, og jeg sier meg enig med alle andre.

Dette ser veldig ut som et "Mitt første design i Photoshop", som det også er.

Jeg vil anbefale deg at du prøver enda litt flere ganger, så kommer forbedringene fort nesten av seg selv.

*sier meg herved enig i dette* ;)

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle si litt om mine inntrykk UTEN påvirkning fra andre, har altså ikke lest posten.

* Litt småekkle farger, kræsjer litt med hverandre

* Greit nok oppsette, funksjonellt.

* Altfor stor avstand mellom knappene

* "copyright"-boksen må gå

* Bittepitteliten, er det veeeldig pop med minimale sider for tiden? ;) Altfor liten "mainframe"

* Trenger litt mer fasong og detaljer

:)

Lenke til kommentar

Ble ikke helt overbevist av det fargevalget.

Går ut ifra at det ikke er den teksten som skal brukes i menyen, for da var den waaay tooo biiiig!

Vanskelig å si noe mer uten å se hvordan det skal bli med resten av teksten, men jeg ville byttet fargene, var jeg deg.

Litt mye kontraster og skarpe farger. Ikke øye-vennlig, akkurat.

Lenke til kommentar

• første jeg tenkte, dårlig utnyttelse av plass, boksene virker litt for store og den boksen i midten virker så trang :p
  • menyen kan bli kul, men ikke med den font-size du bruker der, mulig du bare vil vise oss hva som er hva
  • litt mye rom mellom boksene, synes meny burde blitt en del av header ihvertfall
  • copyright boksen bør du gjøre noe med, kanskje kvitte deg med den
  • hvis det er mening at den lysere blå fargen i bakgrunnen skal være bakgrunnsfargen på siden, så ville jeg byttet denne med noe annet, mulig fargekombinasjonen blir litt feil :shrug:

Men alt i alt ser jo dette ikke alt for ille ut :p stå på, venter spent på hvordan du løser dette i HTML eventuelt også CSS ;)

Stå på :thumbup:

Lenke til kommentar
css er nesten et must på den siden der. Se for dere tabellkodingen i notepad :blink:

:wow::wow:

Hmm, desverre, sida var ikkje.. akkurat...*kremt* vanvittig flott...

Litt skarpe farger, passa litt dårlig sammen, og alt var litt ... stooort...

Behold gjerne oppsettet, men start på nytt angåande designet, og som enden sa, CSS hadde vert litt smart her jah...

Lenke til kommentar

Hei

Takk for alle svar.

Mange som har sagt at fargene ikke passer sammen.

Noen av dere som har forslag til annen fargekombinasjon?

Skrifta var bare for å vise.Selvfølgelig skal den være mindre..:)

Ellers takk for alle kommentarer.

Endret av Angel_M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...