Newt32 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hehe...nei dessverre...jeg bruker å få opp en feilmelding når jeg skal joine enkelte servere på Steam, om at jeg må ha den filen. Samme problemet ? Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Har dere Counter-Strike kjøpt i butikk? Har hørt det var en del problemer med brettene i Retail-versjonen. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Fant den et sted og lasta den opp -->Hit<-- Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Tipper dere fikk den feilen når dere skulle joine en server med FY_ICEWORLD ? er vist valve som har glemt å legge den inn eller.no EDIT: skrivefeil Endret 10. februar 2004 av Freestyler^ Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Tipper dere fikk den feilen når dere skulle joine en server med FY_ICEWORLD ? er vist valve som har glemt å legge den inn eller.no EDIT: skrivefeil Blant annet den ja Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Aaaah, kunne du ikke latt den ligge der en stund?? trenger den jeg og jo Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Noen som vet hva .wad er? Vel.. det vet jeg. Jeg har begynt å lage cs maps, har laget ganske mange allerede. .wad er en fil der alle texturene til mapet ligger. For de som ikke vet hva texturer er, så er det strukturer og farger på vegger og kasser osv osv. Så hvis du spiller et fy_map eller et aim_map, der de kansje har brukt texturene til vegas.wad, må du ha de texturene for å kunne spille det mapet. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Joda, det er greit. Men jeg trenger filen.... Og man legger wad filer sammen med andre maps ja? er 99% sikker på det (ikke dum meg ut nå ) Er det ingen som kan laste opp vegas.wad? Edit: srivkeleif Endret 27. mars 2004 av zaxowen Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Joda, det er greit. Men jeg trenger filen.... Og man legger wad filer sammen med andre maps ja? er 99% sikker på det (ikke dum meg ut nå ) Er det ingen som kan laste opp vegas.wad? Edit: srivkeleif Har du sjekket i cstrike/maps mappa om d ligger .wad filer der? Fordi .wad filene ligger i cs og half-life mappa: counter-strike/cstrike eller /half-life/cstrike Det er jeg 100% sikker på, så der dummet du deg nok litt ut zaxowen Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Regner med at den følger med i denne filen: http://cs.sta-league.org/files/de_vegas.zip Vet ikke hvor du skal legge den, regner med at det er Maps mappa. nAz-guL Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Det er jeg 100% sikker på, så der dummet du deg nok litt ut zaxowen Darn høhø Men det er EN ting jeg lurer på. Hvorfor hender dette kun med fy_iceworld?? altså det ligger jo en mengde andre wad filer der, og det funker med alle andre map. Og hvordan får jeg fikset det?? Noen laster jo ned en fil, men hvor skal jeg plassere den? har jo allerede vegas filen, men det er bare det at jeg ikke kan åpne den når jeg skal inn på et iceworld map... Edit: skrev denne mens han andre postet. Skal gjøre det du sa og sjekke om det funker da. Endret 27. mars 2004 av zaxowen Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 .wad filen skal inn i cs mappa. Counter-Strike finner den filen automatisk når du connecter til det mapet. Hvorfor det er fy_iceworld er nok sikker fordi de/den som laget mapet, brukte en av texturene til vegas.wad filen. Det vil si at enten gulve, veggene, taket, kassene eller noe annet er tatt fra noe som du sansyneligvis kan se når du spiller de_vegas. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Glemmer alltid å ta backup av de filene, så sliter alltid etter formatering for å finne de. Men til slutt kommer jeg over de ved en del Googling. Akkurat nå er det ikke noe problem, da jeg ikke spiller slike maps. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Men ingenting kan måle seg med den beste siden med maps. De har til og med .wad-filer. Her... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hvordan browser bruker du zalo? Fordi ingen "downloads" virker på meg, kommer bare siden kan ikke vises. Bruker Avant Browser, en som bare overlapper IE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå