Gaston Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 jeg har akuratt fått bredbånd (tiscali), men det kommer en slik rar lyd fra tlf 'en: shshshssshhsshhsh........jeg gar koblet både adsl og telefon kabelen inn på samme(2 porter inn på kontakten), men lyden er der hele tiden jeg må hele tiden ut av intenett hvis noen skal ringe eller hvis det ringer, jeg må koble ledningen (adsl) ut av kontakten...... kan noen dette???? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 jeg har akuratt fått bredbånd (tiscali), men det kommer en slik rar lyd fra tlf 'en: shshshssshhsshhsh........jeg gar koblet både adsl og telefon kabelen inn på samme(2 porter inn på kontakten), men lyden er der hele tidenjeg må hele tiden ut av intenett hvis noen skal ringe eller hvis det ringer, jeg må koble ledningen (adsl) ut av kontakten...... kan noen dette???? Du har ikke koblet splitteren korrekt, den skal sitte før alle telefonene, kikk i manualen. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 manualen viser noe annet.......den viser at telefonen på være koblet til splitteren, men det har jeg ikke gjort. jeg har koblet telefonen for seg selv men hvis jeg kobler tlf'en til splittereb blir alt bra faktisk, men splitteren er oppe og vi vil ha tlf'en nede......dillema??? Lenke til kommentar
snole Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Du kan sette "spiltteren" nede sammen med telefonen, og ADSL modemet eller hva det nå er direkte på tlfkontakten i veggen. "Splitteren" som egentlig er et filter, er kun der for tlf sin del. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 takk for det Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 manualen viser noe annet.......den viser at telefonen på være koblet til splitteren, men det har jeg ikke gjort. jeg har koblet telefonen for seg selv Den viser at du må ha splitteren forran telefonen, har du bare en telefon kan du gjøre som nevnt og bare bruke splitteren mellom telefonuttaket og telefonen i første, men husk på at du ikke kan ha noen andre uttak i bruk, du har vel ikke husalarm som også går på telefon? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 nei jeg har ikke det, men lyden er der og det er "stressfullt" Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 nei jeg har ikke det, men lyden er der og det er "stressfullt" Lyden forsvinner vel når du kobler sånn som du har fått tips om her? Lenke til kommentar
Crack Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
snole Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Gaston. Funket det? Greit å poste resultatet, slik at andre kan lese det og lære noe av det. Evt hvis noen skulle finne på å bruke søkefunksjonen så kan dem finne ut av det. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 det funket..... ....takk gutter Lenke til kommentar
snole Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Bra Det er lurt å avslutte trådene man lager med løsningen på problemet. Alt for ofte skjer ikke det, og alle som leser tråden går glipp av verdifull informasjon. Både vi som svarer, og folk som leser tråden kan lære noe av det. Neste gang noen har samme problemet, vil de enten finne posten (hvis de søker da) eller så er det en eller annen sjel som husker en post i fra tidligere. God helg folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå